Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@13:44:36 GMT

عکس| جزئیات بازداشت مسیح زمانه در روسیه!

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۳۵۲

عکس| جزئیات بازداشت مسیح زمانه در روسیه!

آفتاب‌‌نیوز :

این رهبر مذهبی بیش از ۱۰ هزار عضو داشته و در جریان یورش نیروهای امنیتی روسی بازداشت شده است. نام مسیح خودخوانده "سرگئی توروپ" بوده است و نام فرقه خود را ویساریون معرفی کرده بود که نوعی ادعای تناسخ مجدد مسیح و حلول روح حضرت عیسی در کالبد او بوده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او فعالیت خود را در کلیسایی در سیبری در اواخر دهه ۹۰ میلادی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون ۵۹ ساله است‌ و توانسته بود پس از فروپاشی اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی از خلاء ایدئولوژیک ایجاد شده استفاده کرده و با آزاد شدن فعالیت‌های مذهبی، پیروانی را به سمت فرقه خود جلب کند.

در فرقه او، اعضا باید قوانین سخت‌گیرانه‌ای را رعایت می‌کردند؛ از سیگار نکشیدن گرفته تا نخوردن گوشت، ممنوعیت مشروبات الکلی و عدم مبادله پول. با این حال، مقام‌های روسیه می‌گویند که او از خشونت روانی برای اخاذی و دریافت پول از پیروان فرقه‌اش استفاده کرده است.

سرگئی در سن ۲۹ سالگی در سال ۱۹۸۹ خود یک افسر بوده است اما پس از آن مدعی شد که مسیح زمانه است. این ادعا از سوی او، پس از قطع مقرری و دستمزد در دوره پایانی عمر اتحاد جماهیر شوروی مطرح شده بود‌. او مدعی شده بود هر چه خدا می‌خواهد بگوید از طریق او به انسان‌ها منتقل می‌کند. او کلیسای خود را در سال ۱۹۹۱ میلادی تاسیس کرد و ظرف مدت چند سال هزاران پیرو را جذب فرقه تحت رهبری‌اش کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوهای شاهزاده سرین پیش از بازداشت

تعداد بازدید : 307 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1131 سرین کرتیس با اسم ایرانی سرین بدیعی جزو اشخاص فاقد تعادل روانی در شبکه‌های اجتماعی است. او که خود را شاهزاده سرین و میراث دار پادشاهی می‌خواند، سابقه هتاکی به مقدسات مذهبی را دارد. سرین به شکل غیرمنتظره‌ای در ایام نوروز به ایران آمد و حالا پس از انتشار ویدیوهایی از خودش، در کرج بازداشت شد و به زندان منتقل شد. ادعا شده این شخص 51 ساله که ظاهرش بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسد، فرزند سرهنگ جلال بدیعی رئیس ساواک قم است که در ابتدای انقلاب اعدام شد. ویدیوهای شاهزاده سرین که پیش از بازداشت در ایران منتشر کرده بود را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • داستان عجیب کشف اشیای عتیقه قبل از میلاد مسیح در گیلان +تصویر
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • خسرو تئاتر ایران از راز یک هنر شریف نوشت
  • حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین
  • خسروپناه: ویژگی محتوایی و جاودانگی قرآن پاسخگویی به پرسش‌های زمانه
  • رژیم صهیونسیتی با جنایات هولناک می‌خواهد هرگونه سودای مقاومت را درهم بشکند
  • ویدیوهای شاهزاده سرین پیش از بازداشت
  • «شاهزاده سرین» در کرج بازداشت شد
  • شاهزاده سرین بازداشت شد
  • «شاهزاده سرین» بازداشت شد + جزییات