Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:00:21 GMT

شهباززاده: یک بازی پرفشار را سپری کردیم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۳۸۳

شهباززاده: یک بازی پرفشار را سپری کردیم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید مصاف برابر السد برای بازیکنان تیم حیثیتی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان که به عنوان بهترین بازیکن دیدار دو تیم السد و سپاهان انتخاب شد، در نشست خبری این مسابقه حاضر شد و در مورد بازی گفت: از نظر حیثیتی این بازی خیلی مهم بود. جدول مهم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به تیم حریف اضافه کرد: السد تیمی کاملا حرفه ای است که به مسائل روز و حرفه ای کاملا پایبند است.


بخش بعدی صجبت های شهباززاده در مورد بازی پرفشار دو تیم بود و عنوان کرد: آنها مربی بسیار خوبی دارند و امکانات بسیار مناسبی دارند و همین باعث شده بود تا یک بازی پرفشار را داشته باشیم ولی خدا را شکر بچه ها به خوبی از عهده این کار برآمدند.

فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباز‌زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباز زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است