Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:15:30 GMT

دستگیری کلاهبرداران ۴۰ میلیارد ریالی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۳۹۱

دستگیری کلاهبرداران ۴۰ میلیارد ریالی در خوزستان

به گزارش پنج شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وصول یک پرونده به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه خرید و فروش دلار توسط افراد ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد : با بررسی موضوع مشخص شد، سه متهم به صورت حرفه‌ای پس از معرفی خود به عنوان صراف و ادعای تهیه دلار به قیمت پایین تر از بازار اقدام به اخذ وجه از مال باختگان کرده و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار صالحی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان با بررسی شواهد و سرنخ های به دست آمده و اقدامات اطلاعاتی متهمان را در یکی از استان های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی در استان بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی از مال باختگان با همکاری هم اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد از مردم خواست: برای خرید و فروش دلار و ارز به صرافی های معتبر مراجعه و از صحت معامله و احراز اعتبار فروشنده و خریدار اطمینان حاصل کنند.

برچسب‌ها کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس آگاهی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا اخبار کنکور پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم

مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشف جسد زنی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان خبر داد. بنابراین بلافاصله مأموران به محل جنایت رفته و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم ۴۳ ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب مأموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت: چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم وقتی متوجه ماجرا شد با هم دچار اختلافات شدیدی شدیم. به همین خاطر یک روز وی را به باغ آورده و پس از مشاجره لفظی و درگیری که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر خود، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم