Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@06:29:58 GMT

دستگیری فرد اراذل و اوباش سابقه دار در تنگستان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۳۹۲

دستگیری فرد اراذل و اوباش سابقه دار در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک عملیات هماهنگ ماموران پلیس امنیت عمومی، آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان، با اشراف اطلاعاتی یک نفر اراذل و اوباشی که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله شرب خمر، سرقت مسلحانه، مزاحمت برای نوامیس و ایجاد رعب و وحشت و چندین فقره نزاع، درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بود دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: دو تیم ویژه از پلیس  امنیت عمومی تنگستان با هماهنگی کلانتری 21 عالی شهر خودروی حامل متهم را شناسایی و در مسیر روستای بنه گز به شهر عالیشهر برای دستگیری وی اقدام کردند.

 واعظی ابراز داشت: این فرد که دارای سوابق متعدد قبلی است، با اطلاع از تحت پیگرد بودن توسط پلیس با تغییر پی در پی مخفیگاه، خود را از دید ماموران مخفی کرده بود که نهایتاً با اشراف خوب اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی و متهم زیرنظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: فرد شرور  به محض روئیت پلیس، با انجام حرکات مارپیچ وناموزون و با سرعت بالا به قصد انحراف خودرو ماموران به مسیر خود ادامه داد که نهایتا با عکس العمل به موقع ماموران انتظامی بعد از یک تعقیب و گریز کوتاه  متهم و همدستش را دستگیر کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری آگاهی اراذل و اوباش بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان‌ها‌ شدند
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر