Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:03:19 GMT

سپاهان برابر السد به پیروزی رسید

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۳۹۴

سپاهان برابر السد به پیروزی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در قطر برگزار می شود، شامگاه امروز پنجشنبه با دیدار تیم های سپاهان ایران و السد قطر پیگیری شد که طی آن شاگردان محرم نویدکیا برابر حریف خود به برتری ۲ بر یک رسیدند.

در این دیدار که امتیازاتش برای دو تیم تاثیری نداشت تیم السد با ترکیبی از جوانان و باتجربه هایش به زمین آمد تا ژاوی به بازیکنان اصلی اش برای مرحله بعد استراحت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سپاهان که با ۴ امتیاز در رده سوم قرار داشت و از رسیدن به مرحله بعد باز مانده بود، توسط رضا میرزایی و سجاد شهباززاده به گل رسید تا با پیروزی کارش در لیگ قهرمانان آسیا را به پایان برساند.

در گروه چهارم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا تیم النصر عربستان به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد و تیم السد در جایگاه دوم قرار گرفت. سپاهان سوم شد و العین امارات در رده چهارم گروه قرار گرفت.

کد خبر 5032189

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال السد قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال التعاون عربستان ویروس کرونا تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر والیبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی