Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در پیامی، شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در پیام سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید آمده است:

«در روزهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی، از جانبازان پر افتخار دوران شکوه و ایثار، دعوت حق را لبیک و به خیل یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خدادی در طول چهار دهه جهاد مخلصانه، منشأ خدمات فراوانی بود که آثار این مجاهدات، الهام بخش نسل های امروز و فردای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به خانواده محترم خدادی و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از خداوند متعال برای آن شهید عزیز، همنشینی با سیدالشهدا و برای خانواده ایشان و همرزمان و همکارانش عزت و سربلندی مسألت دارم.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت

به گزارش ورزش سه، تیم رسانه‌ای پرسپولیس امروز با انتشار یک استوری در صفحه رسمی این باشگاه، چهل و نهمین سالروز تولد حمید مطهری مربی و بازیکن سابق پرسپولیس را تبریک گفت.

حمید مطهری در شرایطی خودش را برای ورود به 50 سالگی آماده می‌کند که به تازگی از کادرفنی تیم ملی ایران جدا شده و قرار است به عنوان مربی تراکتور مشغول به کار شود.

حمید مطهری در تیم پرسپولیس روزهای متفاوتی را تجربه کرد و چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری خاطرات خاصی از این تیم به یاد دارد. او در یک مقطع سرمربی امیدهای پرسپولیس بود و پس از آن با حضور یحیی گل محمدی به مدت دو فصل به عنوان دستیار او در این تیم مشغول فعالیت بود که رسیدن به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهمترین دستآوردهای او با سرخپوشان به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران