Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل گفت: رئیس قوه قضاییه هیات داوری سازمان خصوصی سازی را موظف کرد تا پرونده کشت و صنعت مغان را بی اعتنا به فشار مقامات، بررسی کند.

میلاد بیغاله، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه سفر حجت الاسلام رئیسی به اردبیل از چند هفته قبل مطرح بوده، اظهار کرد: این سفر چند هفته‌ای به تأخیر افتاده بود و بلاخره این سفر امروز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیغاله با بیان اینکه رئیسی به دلیل شرایط بیماری کرونا، نتوانست حضورا در کشت و صنعت مغان حضور یابد، افزود: با این حال، پیش از این برخی کارشناسان قوه قضاییه، به نمایندگی را رئیس قوه در این شرکت حضور یافته و مسائل آن را بررسی کرده بودند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل ادامه داد: رئیسی پس از حضور در جلسات شورای اداری و شورای قضات استان، در جلسه‌ای با عنوان احیای حقوق عامه در خصوصی سازی که به صورت اختصاصی برای کشت و صنعت مغان برگزار شده بود، شرکت کرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه رئیس سازمان خصوصی سازی، نماینده دیوان محاسبات و مسئولان استانی حضور داشتند، گفت: در این جلسه، مسئولان و کارشناسان، پیشنهادات و نظرات خود را درباره وضعیت این شرکت، ارائه دادند و در واقع این جلسه بررسی مسائل کشت و صنعت مغان در حضور رئیسی بود.

بیغاله درخصوص تشکیل چنین جلسه‌ای با حضور رئیس قوه قضاییه در اردبیل گفت: خود رئیسی درباره این موضوع گفت که ما می‌توانستیم این جلسه را در تهران و با حضور مسئولان برگزار کنیم، ولی، چون موضوع کشت و صنعت مغان اکنون مطالبه و دغدغه اصلی مردم بود، اصلی‌ترین هدف سفر این بود که مساله را از نزدیک بررسی کنیم و مردم این موضوع را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه هیات داوری که یک بار رأی به ابطال این واگذاری داده و باز این پرونده به هیات داوری رفته بود، گفت: اصلی‌ترین دستور رئیسی این بود، هیات داوری بدون درنظر گرفتن فشار از سوی افراد یا مقامات، با بررسی کارشناسانه موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، رأیی عادلانه در جهت منافع مردم و عامه صادر کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی اردبیل درباره نتیجه این جلسه توضیح داد: نظر اکثر کارشناسان و مسئولان جلسه بر این بود که منفعت مردم بیشتر در نظر گرفته شود تا یک شخص و براین اساس بیشتر از ۸۰ درصد پیش بینی ما این است که قرارداد کشت و صنعت مغان ابطال شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت، اگر ابطال واگذاری انجام نشود، اصلاحاتی در حوزه قیمت گذاری یا مالکیت شرکت صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشت و صنعت مغان سازمان خصوصی سازی بسیج دانشجویی اردبیل دبیر شورای تبیین مواضع بسیج کشت و صنعت مغان خصوصی سازی هیات داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رفع موانع مشارکت مردم در امر تولید و تحقق دغدغه رهبری در امر اقتصاد با فرهنگ سازی مهمترین محور این جلسه بود.

امام جمعه شهرستان خوی در این جلسه گفت:با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با محوریت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال تلاش خواهد شد.

وی بابیان‌ابنکه اقتصاد، تولید و معیشت مردم، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری خصوصا در یک دهه اخیراست افزود:شرطی شدن اقتصاد با گره خوردن به مسایل برجام، عدم حضور مردم در متن میدان اقتصادی از جمله عواملی مهم است که موجب رکود اقتصاد می‌باشد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی افزود:حضور و مشارکت موثر مردم در تمامی عرصه‌های کشور موجبات توفیق را فراهم می‌آورد که از جمله ان مشارکت مردم در تولید می‌تواند باشد.

برداشتن قوانین دست پاگیر، مبارزه با قاچاق، منع واردات بی رویه، فساد مالی کارشکنی‌های اداری، از جمله موارد متوجه دولت جهت تسهیل مشارکت مردم در امر تولیدمی باشد.

امام جمعه خوی تصریح کرد:مردمی سازی اقتصاد به معنای واقعی کلمه درواقع تغییر ذهینیت‌ها و اصلاح مقررات زاید می‌باشد به طوری که هر شهروند این فرصت را داشته باشد که بتواند یک کسب و کار راه بیاندازد.

فرماندار ویژه شهرستان خوی هم دراین جلسه گفت:تحقق جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم فرهنگ‌سازی بوده و پیش نیاز‌های فرهنگی این امر باید پیش بینی شود.

وی افزود:تشکیل دبیرخانه تخصصی برای مردمی سازی اقتصاد با رویکرد رفع موانع در جهت تحقق هرچه بهتر شعارسال در اولویت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود