Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون بهره برداری مجتمع فولاد خراسان از کسب رکوردی تازه در تولید ماهانه کارخانه احیا مستقیم این شرکت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر ناحیه احیا مستقیم فولادرخراسان در شهریور ماه 1399 موفق شدند با ثبت رکورد تولید ماهانه 131هزار و 547 تُن آهن اسفنجی و بریکت، رقم ثبت شده قبلی خود را ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدرضا زارع با قدردانی از کارکنان ناحیه احیا مستقیم کسب این رکورد را نتیجه کار گروهی و اندیشیدن به هدفی واحد دانست و گفت: در کسب این رکورد تلاش تک تک کارکنان و هماهنگی میان بخش های تامین، پشتیبانی تاثیرگذار بوده است.
مهندس فضیلتی، مدیر ناحیه «احیا مستقیم» فولاد خراسان نیز با قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران خود، ارتقای تولید در این ناحیه را با وجود تحقق ظرفیت اسمی کارخانه و نصاب بالای تولید آهن اسفنجی در ماه های گذشته، شرایط خوب و آماده به کار بودن تجهیزات و استفاده مطلوب از زمان تولید و کاهش توقفات و پشتیبانی بموقع، تامین مواد اولیه مرغوب و روحیه همکاری و تعلق خاطر سازمانی بالای کارکنان دانست و اظهار امیدواری کرد که ان شاء ا.. با موارد اشاره شده روند موفقیت در کلیه نواحی تولیدی شرکت استمرار یافته و «جهش تولید» به معنای واقعی در مجموعه «فولاد خراسان» محقق خواهدگردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد خراسان احیا مستقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود

پرویز فروغی، دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده به ۴۹ هزار تومان و مرغ گرم به ۶۹ هزار تومان رسیده است.

به گفته او، با توجه به مازاد تولید و زیان مرغداران، پشتیبانی امور دام برای جمع آوری مرغ مازاد باید اقدام کند و همواره بخشی از مازاد تولید باید صادر شود.

فروغی ادامه داد: بنابر جوجه ریزی صورت گرفته و نیاز کشور، ماهانه ۳۰ تا ۴۰ هزار تن مرغ از سطح بازار توسط پشتیبانی امور دام باید جمع آوری شود.

دبیرکانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی مورد نیاز کشور است، افزود: بنابر آمار در فروردین ۱۳۷ تا ۱۳۸ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته و پیش بینی می شود که در اردیبهشت طبق سیاست وزارت جهاد در همین محدوده باشد. هر چند مصرف در ماه های فروردین و اردیبهشت کاهشی است.

او گفت: با ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته، ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تن مرغ گرم تولید می شود که بر این اساس کمبودی در عرضه نداریم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی