Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:38:15 GMT

آذری: هنوز هم می‌گویم تیم گردن کلفتی می‌بندیم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۴۶۹

آذری: هنوز هم می‌گویم تیم گردن کلفتی می‌بندیم

مدیرعامل باشگاه فولاد می‌گوید که در پایان نقل و انتقالات، هواداران از روند جذب بازیکنان کاملا راضی خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری درباره شرایط تیم گفت: اردوی تیم در تهران آغاز شده و طی امروز و روز گذشته پاتوسی، کولی‌بالی، مریدی و نیک‌نفس به اردوی تیم اضافه شده‌اند، همچنین دو اردوی دیگر در کرج و اصفهان نیز پیش رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید این را بگویم از روزی که من به فولاد آمده‌ام با حواشی و حاشیه‌سازان مقابله کرده و خواهم کرد. فکر می‌کنم بعضی نمی‌توانند موفقیت فولاد را ببینند، جلوی همه آن‌هایی که سنگ جلوی تیم فولاد بگذارند، خواهم ایستاد و نمی‌گذارم که حق تیم پایمال شود.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اهداف نقل و انتقالاتی تیم نیز گفت: همان اول گفتم تیم گردن کلفتی می‌بندیم و اکنون نیز همین جمله را می‌گویم، بازیکنان خوبی را جذب خواهیم کرد اما طبق ملاحظاتی آن‌ها را به وقتش اعلام خواهیم کرد و هواداران بدانند که فکر ما این است یک تیم گردن کلفت و چغر راهی لیگ کنیم، مطمئن باشید که هواداران در پایان نقل و انتقالات از وضعیت تیم بسیار راضی باشند.

 

آذری ادامه داد: من سیاست کاری خاص خودم را دارم، در فصل نقل و انتقالات اسیر حاشیه و جنجال نمی‌شوم. آهسته و پیوسته قدم بر می‌دارم و وسواس خاصی در جذب بازیکنان در م تا بتوانیم بهترین گزینه‌ها را برای تیم برگزینیم. اینگونه نخواهد بود درگیر حواشی شوم و رقم‌های هنگفت که کاذب هستند را بدهم، قطعا به هیچ وجه اصولم را زیر پا نخواهم گذاشت.

فولاد خوزستان سعید آذری (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسام الدین آشنا و محمد جواد آذری جهرمی، اعضای کابینه دولت روحانی به فعالیت مجدد گشت ارشاد واکنش نشان دادند.

آشنا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: گشت را ارشاد کردند؟

انتقاد آذری جهرمی از گشت ارشاد

همچنین آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت:

نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!

سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»

حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارشهای متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896662

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • گروه هفت مقابل گردن‌کشی‌های رژیم صهیونیستی بایستد
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • ببینید| تاجگردون: هیچکس حاضر نیست لایحه عفاف و حجاب را گردن بگیرد /کسی از دولت نمی‌پرسد این چه لایحه‌ای بود!
  • تتوی روی گردن یک سرباز در رژه ارتش خبرساز شد
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی