Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز پنجشنبه ۳ مهرماه به شرح ذیل است:


خرید و فروش ارز صرفاً در چارچوب مقررات بانک مرکزی
بانک مرکزی اعلام کرد: ایجاد التهاب در بازار ارز جرم محسوب می‌شود و خرید و فروش ارز باید در بانک‌ها وصرافی‌های مجاز و در چارچوب مقررات اعلامی بانک مرکزی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسناد زائد در فرایند صدور کارت بازرگانی حذف شد
با دستور رئیس سازمان توسعه تجارت ، گواهی بانک عامل و تعهدنامه محضری با توجه به جایگزینی استعلام سیستمی حساب جاری و چک برگشتی و تعهدنامه الکترونیکی در بستر سامانه جامع تجارت حذف شد.


بازار مرغ در ثبات به سر می‌برد
عضو اتحادیه مرغداران گوشتی از ثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و مرغ گرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.


تعدیل سود سهام در بازار سرمایه به چه معناست؟
به تمامی تغییرات سود پیش بینی شده شرکت­‌ها در بورس، تعدیل سود می‌گویند.


فروشندگان سهام عدالت همچنان چشم انتظار سود؛ پاسکاری‌ها ادامه دارد!
معضل تکراری عدم واریز سود حاصل از فروش بخشی از سهام عدالت سهامداران همچنان ادامه دارد و این موضوع منجر به نارضایتی تعداد زیادی از افراد شده است.


گرانی گوشت ارتباطی به دامداران ندارد؛ ثبات قیمت گوشت در ۶ ماهه دوم سال
رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به انباشت دام در واحد‌های دامداری نگرانی بابت افزایش قیمت در حوزه گوشت نداریم.


بانک مرکزی سومین فهرست صادرکنندگان متخلف را به قوه قضاییه ارسال کرد
سومین فهرست مشخصات صادرکنندگانی که صادرات آنها بیش از یک میلیون یورو بوده و ارز حاصل از صادرات را به چرخه اقتصاد برنگردانده اند، به قوه قضاییه ارسال شد.


۴ پیشنهاد اصلی گمرک ایران برای ترخیص کالاهای دپو شده در گمرکات
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران آخرین وضعیت موجودی کالاهای اساسی وغیراساسی در بنادر و گمرکات کشور را تشریح کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک مرکزی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۳ هزار و ۲۵۹ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۸۷۰ تومان فروخته شد.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۸۳ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد‌، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۴ هزار و ۸۲۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت مانده است.

* آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با کاهش ۴۹۰ هزار تومانی به نرخ ۴۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۶ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۳ میلیون و ۱۶۱ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۶ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۶ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱. ۱۳۲گرم)‌، با کاهش ۴ صدم درصدی به نرخ ۲۳۸۷ دلار قیمت گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت‌سازی برای قاچاق
  • وام ازدواج همچنان رو هوا!
  • پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار