Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان شامگاه پنجشنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم السد قطر به برتری ۲ بر یک دست یافت. این پیروزی در حالی رقم خورد که سپاهان قبل از آن از دور مسابقات کنار رفته بود.

مجتبی توتونی پس از این پیروزی در نشست خبری گفت: هر چند این بازی در سرنوشت دو تیم تاثیری نداشت اما از نظر حیثیت و وجهه ملی خیلی برایمان اهمیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر خوب بازی کردیم و برنده شدیم. 

وی ادامه داد: بازیکنانم با تمام وجود وارد بازی شدند و برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند و توانستند برابر السد به پیروزی برسند.

مربی سپاهان در مورد فشردگی این مسابقات نیز گفت: هر چند چاره ای نبود و به خاطر کرونا باید مسابقات با همین روش برگزار می شد اما نزدیک بودن فاصله بین دو بازی کار ما را سخت کرد. اگر می توانستیم در دو دیدار گذشته به پیروزی برسیم یا مساوی کنیم الان جزو یکی از تیم های صعود کننده بودیم. 

توتونی در پایان گفت: امیدواریم در دوره‌های بعد لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان با قدرت و آمادگی بیشتری حضور پیدا کند تا بتواند برای کشورمان افتخار به دست بیاورد.

کد خبر 5032191

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال التعاون عربستان ویروس کرونا تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان یحیی گل محمدی تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899287

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا