Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از سایت فدراسیون جهانی، به دلیل شیوع ویروس کرونا و با اعلام فدراسیون جهانی کاراته جوایز گرند وینر های کاراته جهان به سال ۲۰۲۱ موکول شد، و این تصمیم بخاطر محافظت از سلامت قهرمانان گرفته شده است.

با توجه به لغو تمامی مسابقات لیگ‌های سری آ در سال ۲۰۲۰، تمامی مسابقات سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به صورت یکجا برگزار می‌شود و جوایز نقدی دو فصل نیز به صورت یکجا و پس از آخرین مرحله مسابقات سال ۲۰۲۱ و یا اولین رقابت سال ۲۰۲۲ اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام سجاد گنج زاده کاراته کا کشورمان به عنوان یکی از ۱۲ "گرند وینر" موفق به دریافت جایزه نقدی و پوشیدن لباس طلایی کاراته شده بود.

کد خبر 5032203

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان فدراسیون کاراته لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال التعاون عربستان ویروس کرونا تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال یحیی گل محمدی تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین