Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@12:12:26 GMT

حسین هدایتی خطاب به رئیسی: مانع غارت اموالم شوید

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۵۶۹

حسین هدایتی خطاب به رئیسی: مانع غارت اموالم شوید

آفتاب‌‌نیوز :

حسین هدایتی پیامی صوتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

حسین هدایتی با انتشار پستی خطاب به رئیس قوه قضائیه تاکید کرد رفیق و شریک قبلی وی که مسوولیتی در شرکت نورد و لوله ندارد سهام و اموال وی در این شرکت را فروخته و به وی خیانت کرده است.

هدایتی که به خاطر پرونده چهارصد میلیاردی خود در بازدداشت است، اسنادی را منتشر و خطاب به رییس قوه قضاییه از وی خواسته دستگاه قضایی مانع غارت اموال وی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایتی گفته حبس و دوری از خانواده را تحمل می کنم اما چرا باید اموال من توسط افرادی غارت شود.

او ارزش کارخانه نورد لوله اهواز را رقمی در حدود پنج هراز میلیارد دانسته و گفته چرا سهام وی در این کارخانه از سوی افرادی که هیچ سمت و سهمی در آن ندارند به فروش می رسد.

او خواهان رعایت و اجرای عدالت و جلوگیری از غارت اموال خود شده و از برخی زد و بندها پرده برداشته و در این باره هم ادعاهایی را مطرح کرده است.

منبع: روزنامه شهروند

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسین هدایتی کارخانه نورد لوله اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۴ تن اموال قاچاق از انبار در جنوب تهران

سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که تعدادی از قاچاقچیان، مقادیری مواد پتروشیمی خارجی را در انباری واقع در کهریزک، تخلیه و دپو کرده و تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به خارج از کشور ارسال می‌کنند.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که در نتیجه مشخص شد محل مذکور انبار کالای بازرگانی است که هیچ یک از کالا‌های آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده و با بسته بندی‌های غیرمجاز محصول به دست آمده را تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به کشور‌های همسایه قاچاق می‌کنند.

وی تصریح کرد: کالا‌های مکشوفه از این انبار ۶۴ تن مواد پتروشیمی (گرانول) بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی منتقل شد.

این مقام ارشد پلیس پایتخت در پایان با اشاره به این که کارشناسان، ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از سه و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند، اظهار داشت: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید و از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • چهار دلیل که مانع از کاهش وزن می‌شود
  • آشنایی با لیبل گچی و شبرنگ
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • خوردن ۱۲ تخم مرغ در هفته برای قلب مضر است؟
  • کشف ۶۴ تن اموال قاچاق از انبار در جنوب تهران
  • محسن رضایی خطاب به اسرائیلی‌ها: سر عقل بیایید
  • جو بایدن خطاب به اسرائیل: پاسخ نده
  • سارقان تجهیزات پزشکی در دام پلیس البرز