Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:40:12 GMT

نماز جمعه فردا در اردبیل و مشگین شهر اقامه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۵۷۲

نماز جمعه فردا در اردبیل و مشگین شهر اقامه نمی‌شود

ناصر نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا برخی مناطق استان اردبیل در وضعیت قرمز قرار دارد اظهار کرد: در راستای حفظ سلامتی مردم نماز جمعه در شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر و شهرهای لاهرود و رضی برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم برای مسئولین و ائمه جمعه استان بسیار با اهمیت است افزود: به غیر از شهرهای اعلام شده در بقیه شهرستان‌ها، مناطق و بخش‌ها نمازجمعه این هفته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تاکید کرد: انتظار داریم مردم مؤمن و متدین استان اردبیل نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نهایت همکاری لازم را جهت جلوگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا داشته و برای همه مبتلایان به این ویروس از درگاه خداوند طلب شفا کنند.

کد خبر 5032182

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل مشگین شهر خطبه های نماز جمعه ستاد اقامه نماز اقامه نماز جمعه ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک»، ستاد اطلاع رسانی نماز جمعه تهران اعلام کرد، نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری اقامه می‌شود.

گفتنی است، درهای دانشگاه تهران برای اقامه نماز جمعه ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ صبح باز می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمایت مردم قزوین از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد