Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال السد قطر دیدار دو تیم پرسپولیس و شارجه در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه را به تماشا نشست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم پرسپولیس و شارجه امارات از ساعت 21:30 امشب (پنجشنبه) در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوجه آغاز شد. حواشی این بازی به شرح زیر است:

* پس از پایان بازی سپاهان - السد، تمام نیمکت‌ها، سکوها و جایگاه‌های ورزشگاه ضدعفونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش از آغاز بازی، یحیی گل‌محمدی با همتای خود روی نیمکت شارجه خوش و بش گرمی کرد.

* پیش از شروع بازی شماره پیراهن تمام بازیکنان تیم با کارت بازی کنترل شد.

* ژاوی هرناندس، پس از پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان در استادیوم جاسم بن حمد ماند تا بازی پرسپولیس - شارجه را از نزدیک تماشا کند.

* پس از حضور بازیکنان در زمین، شجاع خلیل‌زاده برای عکس یادگاری قبل از بازی از بازیکنان خواست ژستی مانند باستانی‌کارها که دست روی پای خود می‌گذارند، بگیرند.

* اعضای کادر فنی و تدارکات تیم پرسپولیس که روی سکوها حضور دارند، با تشویق بازیکنان تیم به سرخپوشان روحیه می‌دهند.

اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل شارجه امارات/ تمام مصدومان به بازی رسیدندژاوی: مقابل پرسپولیس یا هر تیم دیگری، با تمام توان بازی می‌کنیم/ در مرحله بعدی اشتباهات دیدار با سپاهان را تکرار نخواهیم کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس جاسم بن حمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد