Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید آذری در گفت‌وگو با رسانه باشگاه فولاد درباره شرایط این تیم گفت: اردوی تیم در تهران آغاز شده است و طی امروز و روز گذشته پاتوسی، کولی‌بالی، مریدی و نیک‌نفس به اردوی تیم اضافه شده‌اند، همچنین دو اردوی دیگر در کرج و اصفهان نیز پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: باید این را بگویم از روزی که من به فولاد آمده‌ام با حواشی و حاشیه‌سازان مقابله کرده و خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بعضی نمی‌توانند موفقیت فولاد را ببینند، جلوی همه آنهایی که سنگ جلوی تیم فولاد بگذارند، خواهم ایستاد و نمی‌گذارم که حق تیم پایمال شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اهداف نقل‌وانتقالاتی تیم نیز گفت: همان اول گفتم تیم گردن کلفتی می‌بندیم و اکنون نیز همین جمله را می‌گویم. بازیکنان خوبی را جذب خواهیم کرد، اما طبق ملاحظاتی آنها را به وقتش اعلام خواهیم کرد و هواداران بدانند فکر ما این است که یک تیم گردن کلفت و چغر را راهی لیگ کنیم. مطمئن باشید که هواداران در پایان نقل‌وانتقالات از وضعیت تیم بسیار راضی خواهند بود.

آذری ادامه داد: من سیاست کاری خاص خودم را دارم و در فصل نقل‌وانتقالات اسیر حاشیه و جنجال نمی‌شوم. آهسته و پیوسته قدم بر می‌دارم و وسواس خاصی در جذب بازیکنان دارم تا بتوانیم بهترین گزینه‌ها را برای تیم انتخاب کنم. اینگونه نخواهد بود که درگیر حواشی شوم و رقم‌های هنگفت که کاذب هستند را بدهم. قطعاً به هیچ وجه اصولم را زیر پا نخواهم گذاشت.

258 41

کد خبر 1436119

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، هانیه عاشوری بازیکن وزن ۸۷+ کیلوگرم تیم کوراش در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی کوراش بانوان در رده سنی بزرگسالان هیئت ووشو استان با عبور از سد حریفان به مرحله نیمه نهایی رسید که با وجود آسیب دیدگی و شکستگی دست ایشان در این دیدار موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شدند و جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

مسابقات قهرمانی کشور چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه در سالن شهید فهمیده شهر زاهدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها