Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@22:05:47 GMT

وقتی ستاره پرسپولیس جبران می کند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۶۲۴

وقتی ستاره پرسپولیس جبران می کند

شجاع خلیل زاده مدافع میانی پرسپولیس با حضور در منطقه جریمه حریف موفق شد خیلی زود دروازه شارجه را باز کند و تیمش را در مسیر صعود قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل زاده که طی سه بازی اخیر این تیم نقش ویژه‌ای از خود به جا گذاشته، برابر الشارجه امارات نیز در همان دقایق ابتدایی توانسته شرایط را برای صعود تیمش هموار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خلیل زاده در بازی رفت مقابل التعاون در همین رقابت‌ها توانست گل برتری و سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند و در ادامه اما مقابل الدحیل در بازی قبلی با دادن یک پنالتی شرایط صعود را سخت کرد. شکستی که باعث شد تا اکنون شاگردان یحیی گل محمدی برای صعود به پیروزی قطعی مقابل حریف اماراتی نیاز داشته باشند.

 

شجاع خلیل زاده مدافع میانی پرسپولیس اما در بازی با الشارجه در همان دقایق ابتدایی با حضوری به موقع و جالب توجه در منطقه شش قدم دروازه حریف توانست خیلی زود تیمش را با ضربه سر به گل برتری برساند تا به این شکل ضمن جبران پنالتی اهدایی در بازی قبلی، شانس صعود تیمش را نیز افزایش دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد