Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در تالار مرکزی رشت ضمن تشکر از همه دستگاه‌هایی که در برگزاری این جشنواره تلاش کردند، اظهار کرد: متأسفانه در استفاده از ابزارهای هنری برای نمایش مقاومت کم کاری کرده‌ایم.

وی در ادامه با تعریف سرگذشت خانواده چهار شهید در ییلاقات ماسال که چهار نفر از اعضای این خانواده در زمان انقلاب در جلوی چشمان مادر خانواده توسط منافقین به شهادت رسیدند، افزود: این سرگذشت اندوه بار را نه کسی شنیده نه تاکنون کسی از این خانواده خبر دارد در این جاست که نقش هنر و هنرمندان بیش از گذشته خود را به رخ می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه باید از هنرمندان سوال کرد که تاکنون کجا بوده و چه کاری در این زمینه انجام داده‌اند، گفت: از این موضوعات در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و حتی امروز بسیار زیاد است و جز با قدرت هنر و هنرمندان نمی‌توان آنها به نمایش گذاشت و ماندگار کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به کم کاری‌های که در این زمینه در سال‌های گذشته صورت گرفته متأسفانه بسیاری از این موضوعات به فراموشی سپرده شده است، تصریح کرد: جنگ ما بسیار مظلومیت دارد همه انتظار دارند سپاه در این زمینه نیز وارد عمل شود این تخصص ما نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه باید از این گنجینه استفاده کنیم، افزود: هر کار جهادی مشکلاتی دارد کار جهادی باید حتماً برای خدا باشد و بیش از زمان عادی برای آن وقت گذشته شده و تلاش کنیم.

وی به برخی از مشکلات در حوزه هنر و هنرمندان نیز اشاره کرد و گفت: باید از این موانع عبور کرد و این ارزش‌ها را با عنصر هنر آمیخت و ماندگار کرد همه ما در این زمینه مسئولیت داریم.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه نیازمند توجه جدی هنرمندان و قدرت هنر هستیم، اظهار کرد: در ۴۱ سال گذشته بارها شاهد بودیم که در هر کجا مقاومت کردیم موفقیت حاصل شد بنابراین باید در این زمینه کار زیادی انجام شود باید در راستای حفظ ارزش‌های الهی، انقلابی و اسلامی به ویژه حوزه مقاومت تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 5032193

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبدالله پور سپاه قدس گیلان شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، هنرمندان اصفهان در پی حمایت از وعده صادق بیانیه‌ای را صادر کردند که در قسمت‌هایی از متن این بیانیه آمده است: نمایش تاریخی و خیره کننده پرواز ابابیل های سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بر آسمان رژیم اشغالگر قدس، برگ ذرینی از نمایش شکوه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شکست دکترین امنیتی اسرائیل و پایان هیمنه رژیم صهیونیستی بود.

هنرمندان در این بیانیه تاکید کرده‌اند: عملیات وعده صادق به معنای آغاز جنگ با اسرائیل نیست بلکه این اقدام برای تغییر معادلات قدرت و پیشگیری از جنگ است.

در این بیانیه تصریح شده است: ما هنرمندان نصف جهان با قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انجام موفقیت‌آمیز این عملیات راهبردی خاطر نشان می‌کنیم رژیم صهیونیستی با سانسور رسانه‌ها، تولید اخبار جعلی و ایجاد شبهات به صورت گسترده به دنیا این است که این پیروزی عظیم را با کمک رسانه‌های خود به شکست تبدیل کند.

هنرمندان در این بیانیه خواستار این شده‌اند که مردم شریف ایران در حمله رسانه‌ای و روانی مراقبت کنند تا در روایت‌ها هم پیروز میدان باشیم.

کد خبر 6080102

دیگر خبرها

  • هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • نیازمند بیانیه‌ای از سوی ستاد صیانت برای قاچاق فیلم‌ها هستیم
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • «بالا رو نگاه نکن» از قاب شبکه نمایش
  • جبهه مقاومت «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند
  • ظرفیت‌های معدنی آذربایجان‌غربی نیازمند مطالعه است
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد
  • ظرفیتهای معدنی آذربایجان‌غربی نیازمند مطالعه است