Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به فعال بودن بیش از ۱۰ پروژه مدرسه سازی در این ناحیه گفت: احداث مدارس خیرساز امری بی سابقه و دست آوردی مهم تلقی می‌شود.

او اظهار داشت: شناسایی و جذب خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستانی، استانی، کشوری و ایرانیان خارج از کشور در سطح شهرستان واقعا بی سابقه بوده است، به ویژه ورود این خیرین خود چشم انداز آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی ادامه داد: پیش از این برنامه ریزی‌هایی برای جذب خیرین و اعتماد سازی برای آن‌ها انجام می‌شد، این در حالی است که در حال حاضر خیرین نه تنها به دنبال هزینه کردن بیشتر در آموزش و پرورش هستند، بلکه به طور جدی در پی جذب خیرین دیگر هم به ناحیه یک برآمده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان داشت: در بحث کمک به دانش آموزان نیازمند و آسیب پذیر هم اقدامات خیلی خوب و کم نظیری انجام شده است از کمک مالی، معنوی، لوازم التحریر، پوشاک، درمانی، تغذیه، مشاوره، آموزشی، پرورشی و. در قالب طرح‌های مختلف می‌توان در این حوزه نام برد.

او با اشاره به اینکه جذب خیرین خود باعث افزایش چشمگیر و بی سابقه اعتبارات دولتی در سطح مدارس شده است، تصریح کرد: باتوجه به امضای تفاهم نامه بین خیر و ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، باید سهم دولت هم برای تکمیل پروژه‌ها لحاظ گردد، البته اعتبارات دولتی قابل توجهی به مدارس ناحیه یک اهواز تخصیص یافته است.

نیسی گمراوی با اشاره به ورود خیرین بانک‌ها و موسسات مالی و هم چنین دفاتر مراجع عظام تقلید در بحث مدرسه سازی در ناحیه یک اهواز، گفت: موسسه راه ایمان و دیگر خیرین وابسته به دفتر آیت الله سیستانی به زودی در ناحیه یک پروژه‌هایی را آغاز خواهند کرد.

او افزود: با توجه به اینکه ناحیه یک اهواز بسیار مهاجرپذیر است، همچنان با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم، بنابراین نیاز به افزوده شدن چندین فضای آموزشی داریم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه مدرسه سازی مدرسه خیرساز ناحیه یک اهواز آموزش و پرورش جذب خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یونس بهاروند ایران نیا در این جلسه با قدردانی از زحمات و تلاش های رضا عزتی گفت : آقای عزتی از دوستان من بود و دوستان او هم از دوستان من هستند و باید با اتحاد و همدلی برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش تلاش کنیم .
یونس بهاروند ایران نیا با بیان اینکه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها فرصتی برای خدمت بوده و این موضوع بر من تکلیف شده است افزود : تا زمانی که در این مسئولیت هستم با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش اموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد .

وی با تقدیر از اعتماد وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد : حضور دکتر صحرایی به عنوان یک نیرویی جهادی و انقلابی که اهتمام ویژه به بر قراری عدالت آموزشی در کشور دارد را فرصتی مغتنم برای استان بر شمرد ، که باید زمینه را برای کمک وی به لرستان کمتر برخوردار فراهم کنیم .
بهاروند ایران نیا افزود : در دوسال گذشته در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده است که در مقایسه با ۸ سال دولت گذشته که فقط ۲۰۳ مدرسه بود در خور تحسین است
سکان دار جدید آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات درلرستان هزینه شده است گفت : خوشبختانه با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس اعم از تجهیزات آزمایشگاهی ، ورزشی ، کارگاهی و ... در نظر گرفته شده است .

سکان دار جدید آموزش و پرورش لرستان دانش آموزان را امانت مردم در مدارس عنوان کرد و اظهار داشت : باید همه با هم تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست زدگی دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم .

وی خط قرمز خود را حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود : در کشوری که در مقابل تمام استکبار جهانی می ایستد باید به خود ببالیم که جا دارد از همه نیروهای نظامی و امنیتی ، بویژه سپاه پاسداران بخاطر عملیات تنبیهی وعده صادق قدردانی کنیم .

یونس بهاروند ایران نیا درآستانه هفته معلم افزود : همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قابل احترام هستند چون از فیلترهای مهمی برای خدمت به کشور عبور کرده اند و دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از هر حاشیه ای تنها به دنبال اعتلای نظام تعلیم و تربیت و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است .

نماینده شورای معاونین آموزش و پرورش استان هم در این جلسه با تبریک به آقای بهاروند و قدردانی از آقای عزتی گفت : آنچه مهم است شاخص های و ارزش های نظام مقدس اسلامی است که با اتحاد، برادری و همدلی تقویت شود تا امورات در دستگاه تعلیم و تربیت پیش رود .

پرویز عبدی معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در ادامه خاطر نشان کرد : ایران قوی باید مدرسه قوی داشته باشد و لازمه مدرسه قوی تلاش جهادی کارکنان و فرهنگیان است که کار در دستگاه تعلیم و تربیت هم عبادت است

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897934

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
  • حقوق سرایداران مدارس تا دو میلیون تومان افزایش می‌یابد