Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@09:50:02 GMT

گل دوم پرسپولیس به الشارجه در تاریخ سوم مهر ۹۹ + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۷۷۱

گل دوم پرسپولیس به الشارجه در تاریخ سوم مهر ۹۹ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، گل دوم پرسپولیس به الشارجه توسط عیسی آل کثیر در دقیقه ۴۲ به ثمر رسید. این بازی در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

 

 

 

بیشتر بخوانید

خلاصه بازی سپاهان و العین امارات در ۳۱ شهریور ۹۹ + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوستانه امشب، دو تیم برزیل و اسپانیا به مصاف همدیگر می‌روند. این بازی قرار است با یک اتفاق ویژه برای ستاره رئال مادرید همراه باشد.

با تأیید خبرنگاران نزدیک به تیم ملی برزیل، وینیسیوس جونیور کاپیتان سلسائو در بازی امشب خواهد بود. او دیروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این بازی، در پاسخ به سوالی درباره توهین‌های نژادپرستانه شروع به گریه کرد.

او روز گذشته در این مورد گفته بود: «فکر می‌کنم آنها باید کمتر در مورد هر کاری که من در زمین انجام می‌دهم صحبت کنند. البته باید پیشرفت کنم اما فقط ۲۳ سال دارم و این یک روند طبیعی است. من برزیل را در جوانی ترک کردم و نتوانستم چیزهای زیادی در مورد نژادپرستی یاد بگیرم. اینجا در اسپانیا می‌توانید تحصیل کنید. هر دفعه تمایل کمتری به بازی پیدا می‌کنم و اراده‌ام کمتر می‌شود. من می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم. فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و هر کاری بتوانم برای خانواده‌ام انجام دهم.»

وینیسیوس با بستن بازوبند کاپیتانی در بازی امشب در سانتیاگو برنابئو که با شعار قوی‌تر شدن تعهدات برای مبارزه با نژادپرستی برگزار می‌شود، با ۲۳ سال تبدیل به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی برزیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • (عکس) واکنش پرسپولیس به تاریخ‌سازی یک ستاره
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • عکس| واکنش پرسپولیس به تاریخ‌سازی یک ستاره
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی در عید