Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:35:30 GMT

آتش بازی پرسپولیس در نیمه اول مقابل شارجه

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۸۱۱

آتش بازی پرسپولیس در نیمه اول مقابل شارجه

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سه بر صفر مقابل شارجه به رختکن رفت.

به گزارش مشرق، تیم های پرسپولیس ایران و شارجه امارات از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه جاسم بن حمد (السد) دوحه به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان نیمه اول با برتری سه بر صفر نماینده کشورمان تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور: ایلگیز تانتاشف (ازبکستان)

کمک ها: آندری ساپنکو و تیمور گاینولین (ازبکستان)

اخطار

اخراج

گل ها: شجاع خلیل زاده (۲)، عیسی آل کثیر (۴۲) و وحید امیری (۴۴)

ترکیب پرسپولیس:  حامد لک، شجاع خلیل زاده، بشار رسن، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، سعید آقایی و سیامک نعمتی

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب شارجه:  عادل الحسانی، شاهین عبدالله، مجید سالم، کایو فرناندز، ولیتون مورایس، ایگور کورونادو، سالم سلطان الشرجی، علی الزنهانی، خالد الزنهانی، خالد عبدالرحیم و اوتابک شوکوروف

سرمربی: عبدالعزیز العنبری

دقایق حساس

دقیقه ۲

روی رفت و برگشت کرنر بازیکنان پرسپولیس، سانتر زیبای احسان پهلون روی تیر دو به شجاع خلیل زاده رسید تا با ضربه سر دقیق گل اول نماینده ایران را به ثمر برساند.

دقیقه ۴

ضربه پای چپ پهلوان با برخورد به شاهین عبدالرحمان به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸

شوت بشار رسن از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد از کنار دروازه شارجه بیرون رفت.

دقیقه ۲۲

ضربه ایستگاهی ایگور کورونادو با اختلاف از بالای دروازه حامد لک راهی اوت شد.

دقیقه ۲۹

پاس در عمق کورونادو درون محوطه جریمه پرسپولیس به ولیتون رسید اما حامد لک ضربه این مهاجم برزیلی را در موقعیت تک به تک با عکس العملی فوق العاده به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۳

پاس خلیل زاده در زمین شارجه به وحید امیری رسید و این بازیکن هم توپ را درون محوطه جریمه به آل کثیر رساند که در نهایت ضربه مهاجم پرسپولیس پس از چرخش خوب وی با برخورد به مدافع حریف و عکس العمل عادل الحسانی دفع شد.

دقیقه ۳۷

بشار رسن توپ را به سیامک نعمتی رساند و این بازیکن هم احمد نوراللهی را با ارسالی دقیق صاحب موقعیت کرد که ضربه کاپیتان پرسپولیس به تور کنار دروازه شارجه برخورد کرد.

دقیقه  ۴۱

ارسال کرنر بشار رسن از سمت چپ زمین شارجه با ضربه سر تماشایی آل کثیر به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۴۴

ارسال پهلوان این بار با ضربه سر وحید امیری همراه شد تا گل سوم پرسپولیس هم به ثمر برسد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین پرسپولیس شارجه لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی وحید امیری خلیل زاده بشار رسن آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جام خلیج فارس تیم ملوان انزلی از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید.
در این مسابقه ابتدا ملوان با گل دقیقه ۱۱ محمد رضا سلیمانی از حریفش پیش افتاد و نیمه اول را با همین نتیجه به رختکن رفت. 
در نیمه دوم اما زردپوشان اصفهانی در دقیقه ۵۲ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را شهریار مغانلو به گل تبدیل کرد تا شاگردان ژوزه مورایس به بازی برگردند و در ادامه در دقیقه ۷۴ باز هم سپاهان توسط مغانلو به گل رسید تا این تیم با ۳ امتیاز از آوردگاه انزلی خارج شود.
ملوان با این نتیجه ۳۸ امتیازی ماند و جایگاهش در رده پنجم جدول تغییری نکرد، اما سپاهان به لطف این برد خارج از خانه با ۴۵ امتیاز به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.

دیگر خبرها

  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • لیگ یک/ داماش گیلان یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴