Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@20:09:18 GMT

گل لیام دلپ به بورنموث (منچسترسیتی 1-0 بورنموث)

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۹۱۶

‍‍‍‍‍‍

گل لیام دلپ به بورنموث (منچسترسیتی 1-0 بورنموث).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025

آبی‌اناری‌ها در سال 2025 به دلیل قیمت بالا، توانایی خرید هالند را ندارند.

طرفداری | برخلاف اخبار و شایعات قبلی، بارسلونا به دلیل قیمت بالای ارلینگ هالند، توانایی خرید و جذب مهاجم منچسترسیتی، حتی در سال 2025 هم ندارد.

به گزارش نشریه کاتالانی اسپورت، در طول چند هفته گذشته، زمزمه‌های زیادی در مورد تمایل باشگاه بارسلونا برای جذب مهاجم گلزن منچسترسیتی، ارلینگ هالند در تابستان 2025 به گوش می‌رسید. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، ارلینگ هالند را برای رقابت با کیلیان ام باپه که احتمالا به رئال مادرید می‌پیوندد و همچنین برای تقویت شانس خود در انتخابات مجدد، به عنوان یک هدف رویایی در نظر گرفته بود.

بارسلونا انتقال هالند در سال 2025 را رد می‌کند

بارسلونا به دلیل هزینه‌های هنگفت، انتقال ارلینگ هالند از منچسترسیتی در تابستان سال آینده را منتفی دانسته است. مدیران بلوگرانا قیمت 175 میلیون یورویی بند آزادسازی هالند و دستمزد او را حتی با وجود احتمال جدایی لواندوفسکی در سال 2026 و آزاد شدن فضای حقوقی در این باشگاه، بسیار زیاد می‌دانند. از زمانی که رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های هالند، از بارسلونا دیدن کرد و با دکو، مدیر ورزشی باشگاه کاتالانی جلسه‌ای برگزار کرد، گمانه‌زنی‌ها در مورد این انتقال شدت گرفته است. در این دیدار، موضوع هالند نیز مطرح شد و لاپورتا و تیمش از هزینه‌های جذب این مهاجم نروژی باخبر شدند.

در بارسلونا، هالند بازیکن بسیار محبوبی است و از نظر استراتژیک، جذب او در تابستان 2025 می‌تواند یک امتیاز بزرگ به حساب آید. اما واقعیت این است که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی بارسلونا، این انتقال، چه در حال حاضر و چه در یک سال آینده، از نظر اقتصادی غیرقابل‌اجراست. همانطور که گفته شد رقم درخواستی برای او و همچنین دستمزد این مهاجم نروژی بسیار بالاست. اگر قرارداد لواندوفسکی در سال 2025 فسخ شود، بخش بزرگی از دستمزدها در بارسا آزاد می‌شود، اما حتی این موضوع نیز برای رؤیای خرید بزرگی همچون هالند کافی نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • قهرمانی‌های منچسترسیتی
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • منچسترسیتی چگونه امسال هم قهرمان لیگ خوهد شد؟ / فیلم
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون‌تاون
  • مرور روزهایی که لوتون از منچسترسیتی تیم بهتری بود!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم