Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

محسن بیرانوند فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان بندر ماهشهردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علیرغم سایر اقدامات و توصیه‌های مکرر، شهروندان موارد و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و همین امر موجبات افزایش آمار مبتلایان شده و ما را مجبور به اتخاذ برخی تمهیدات وادار کرده که امیدواریم عموم مردم مارا در این امر یاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تجربیات کسب شده در این ۷ ماه گذشته موجب شده کادر پزشکی نسبت به ابتدای شیوع ویروس کرونا آگاهی بیشتری یافته و بیشتر این اطلاعات مربوط به راه‌های پیشگیری از ابتلا بوده تا درمان آن، که ما نیز بر همین اساس اقداماتی را در زمینه پیشگیری از شدت یافتن پیک دوم و به حداقل رسیدن ناقلین و مبتلایان اتخاذ خواهیم کرد.

بیرانوند درخصوص برگزاری مراسمات اربعین حسینی بیان کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مطیع بودن از تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسمات اربعین حسینی باتوجه به شرایط حساس کنونی، ما نیز به پیروی از این امر رهبر معظم انقلاب و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، هیچگونه تجمع عزاداری نخواهیم داشت و برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد قانونی و قضایی با برگزارکنندگان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: از سایر اعضا و دستگاه‌های فعال در این امر همچون صنایع پتروشیمی منطقه، بسیج و گروه‌های جهادی، اصناف و رسانه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم و خواستار همکاری آن‌ها همچون گذشته با اهتمام بیشتر و انجام اقدامات پیشگیرانه کادر پزشکی و درمانی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستیم.

او با بیان اینکه تا پایان نیمه اول مهرماه تدریس دانش آموزان به صورت غیر حضوری است، گفت:، اما معلمان باید در مدارس حضور داشته باشند و همچنین درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ادارات و مراکز دولتی و خصوصی در خصوص رعایت نکردن دستورات ستاد مقابله با ویروس کرونا و نکات بهداشتی به دور از هیچگونه اغماضی با آن مرکز برخورد قضایی خواهد شد و پلمب می‌شوند تا ان شاءالله بتوانیم با اتخاذ این تمهیدات بیش از پیش شاهد کاهش مبتلایان در سطح شهرستان بوده و شرایط قرمز را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست

رئیس اطلاعات نظامی ارتش اوکراین امروز دوشنبه گفت این کشور احتمالا از ماه مه با «وضعیت دشواری» مواجه خواهد شد زیرا روسیه «عملیات جامعی» را علیه کی‌یف استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، اوکراین در میدان نبرد شدیدا با کمبود نیرو و تجهیزات مواجه شده است و این مسئله را خود مقامات این کشور و هم‌چنین مقامات برجسته غربی اذعان می‌کنند. روز شنبه بسته کمکی آمریکا به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار با موافقت مجلس نمایندگان برای اوکراین به تصویب رسید؛ بسته‌ای که پیش از آن توسط مجلس سنا مطرح شده بود و ماه‌ها به دلیل مخالفت‌ جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان در وضعیت بن‌بست به سر می‌برد.

«کریل بودانف» رئیس اطلاعات نظامی ارتش اوکراین طی مصاحبه‌ای با تلویزیون بی‌بی‌سی عنوان کرد: «اوکراین از اواسط ماه مه و ژوئن به بعد وارد دوره سختی می‌شود و با مشکلاتی مواجه خواهد شد زیرا روسیه به دنبال پیشرفت‌هایی در خط مقدم و ایجاد اختلاف در جامعه اوکراین است؛ اما با این حال وضعیت فاجعه‌بار نیست.»

وی افزود: «اوکراین چندین دوره دشوار را پشت سر گذاشته است و از این دوره هم عبور خواهیم کرد. اوکراین نمی‌بازد و نابود نخواهد شد.»

بودانف ادعا کرد که روسیه با استفاده از «ترویج اطلاعات غلط» سعی می‌کند «فضا را در اوکراین متشنج کند.»

رئیس اطلاعات نظامی ارتش اوکراین مواردی را نظیر تلاش روسیه برای تصرف کی‌یف «بی‌اساس» خواند و تاکید کرد که «مطلقا هیچ تهدیدی» مبنی بر تصرف پایتخت اوکراین توسط روسیه وجود ندارد.

پس از تصویب بسته کمکی واشنگتن به کی‌یف، واکنش‌های متعددی درخصوص آن منتشر شده است و بسیاری معتقدند که این بسته کمکی برای اوکراین چندان تاثیرگذار نخواهد بود زیرا اوکراین با مشکلات عمیقی از جمله کمبود نیرو دست‌وپنجه نرم می‌کند.

روزنامه وال استریت ژورنال در این راستا با اشاره وضعیت وخیم میدان نبرد اوکراین و پیشروی نیروهای روسیه می‌نویسد: «کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین بعید است به طرز چشمگیری سرنوشت کی‌یف را تغییر دهد.»

هم‌چنین «اسکات ریتر» بازرس سابق تسلیحاتی سازمان ملل که افسر اطلاعاتی سابق آمریکا هم بوده، گفته آخرین تجهیزاتی که برای اوکراین با بودجه کنگره آمریکا خریداری می‌شود، «تا ماه ژوئیه توسط روسیه منهدم خواهند شد.»

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی