Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پرسپولیس با ارائه یک بازی هجومی در نیمه اول کار را برای حریف اماراتی‌اش تمام و مهر صعود را به کارنامه آسیایی خود اضافه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی در واپسین دیدار از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیای 2020 از ساعت 21:30 در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه قطر به مصاف الشارجه اماراتی رفتند که رقیب مستقیم آن‌ها در کسب جواز صعود به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که انتظار می‌رفت تیم الشارجه امارات به دلیل پیروزی‌های پرگل در دو دیدار گذشته شروع هجومی برابر پرسپولیس داشته باشد، سرخ‌ها نمایشی عالی را در نیمه اول ثبت کردند تا کار صعود در همان 45 دقیقه ابتدایی تکمیل شود. مهاجم تعویضی پرسپولیس هم در دقایق پایانی این دیدار موفق به گشودن دروازه الحسانی برای بار چهارم شد.

سرخ‌های تهرانی که برای صعود به دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌های ACL 2020 نیاز مبرم به پیروزی داشتند و هر نتیجه‌ای جز پیروزی به معنای بازگشت به ایران برای پرسپولیسی‌ها تلقی می‌شد، از همان ابتدای بازی با ارائه یک بازی تهاجمی و فشار افزاینده روی دروازه تیم سپیدپوش عربی، 3 بار تاق دروازه الشارجه امارات را فرو ریختند تا کار تیمی که الدحیل قطر و التعاون عربستان را مجموعاً با 10 گل شکست داده بود، به حذف از لیگ قهرمانان ختم شود.

 

گروه C لیگ قهرمانان آسیا - فصل 2020 / هفته ششم
پنج‌شنبه: 99/07/03 ؛ ساعت 22:30
استادیوم: جاسم بن حمد- دوحه قطر/ بدون تماشاگر
داور: تانتاشف ایلگیز(ازبکستان)/ کمک‌ها: آندری تی‌ساپنکوف(ازبکستان) و تیمور گاینولین(ازبکستان)/ داور چهارم: کاسیموف شرزود(ازبکستان)

 

پرسپولیس 4
گل: شجاع خلیل‌زاده (2) - عیسی آل‌کثیر (42) - وحید امیری (44) - مهدی عبدی (92)

 

الشارجه امارات صفر
گل: -

 

ترکیب پرسپولیس:  حامد لک، شجاع خلیل زاده، بشار رسن، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، سعید آقایی و سیامک نعمتی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی
 

ترکیب شارجه:  عادل الحسانی، شاهین عبدالله، مجید سالم، کایو فرناندز، ولیتون مورایس، ایگور کورونادو، سالم سلطان الشرجی، علی الزنهانی، خالد الزنهانی، خالد عبدالرحیم و اوتابک شوکوروف

سرمربی: عبدالعزیز العنبری

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عراق در جام ملت‌های آسیا امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار شد که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود ازبک‌ها به پایان رسید.   ازبکستان با این پیروزی ۶ امتیازی شد تا در صدر جدول گروه B قرار بگیرد. عراق نیز با ۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم