Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدئویی عجیب از سقوط یک زن روی سر مرد جوان که منجر به مرگ هردوی آن‌ها شد را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ به تازگی ویدئویی دردناک از خودکشی یک زن جوان با سقوط از ارتفاع یک برج در فضای مجازی منتشر شده که تعجب و واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است. در این ویدئو که احتمالا در کشور چین ثبت و ضبط شده، یک زن که به گفته حاضرین قصد خودکشی داشته، از ارتفاع بالای برج به پایین پرتاب شده و پس از سقوط بر روی مرد جوانی که پایین برج ایستاده بود، خود و او را به کام مرگ کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرگ سقوط مرگ عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس

سرهنگ "شریف رحیمی" گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میان‌سال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

وی به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و گفت: پس از تلاش‌های ماموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبوده از اقدام به خودکشی منصرف و انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان ریشه‌یابی مشکلات شخصی، اختلافات خانوادگی و مشکلات روحی روانی را نیازمند بهره‌گیری از روانشناسان مجرب دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سقوط یک جوان از پاراگلایدر در رامیان
  • یک جوان از پاراگلایدر در رامیان سقوط کرد
  • (ویدئو) سقوط بمب‌افکن توپولوف ۲۲ روسیه بعد بازگشت از اوکراین
  • (ویدئو) سقوط بمب‌افکن توپولوف ۲۲ روسیه بعد زا بازگشت از اوکراین
  • مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب + ویدئو
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه