Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@07:45:28 GMT

رضایی: آمریکا از روزی بترسد که ناوش مصادره شود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۱۲۴۷

رضایی: آمریکا از روزی بترسد که ناوش مصادره شود

رویداد۲۴ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور عصر امروز در مراسم رژه خودرویی اهواز اظهار کرد: طی ۲۰۰ سال گذشته که اروپا و غرب، ابتدا فرانسه سپس انگلیس و بعد آمریکا وارد سرزمین‌های مقدس اسلامی شدند و با استعمار قدیم، جدید و فرا استعمار تسخیر کردند و به غارت منابع طبیعی، انسان‌کشی، لشکرکشی پرداختن دو رویداد بزرگ انقلاب اسلامی ایران و انقلاب دفاعی دفاع مقدس ریل سیاست‌های منطقه را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن بیان آنکه دفاع مقدس یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های تاریخی ملت ایران طی چند قرن اخیر است، افزود: کانون تحولات منطقه کشور ایران و جوانان برومند آن بوده که طی کمتر از ۱۵ سال دو حادثه مهم را به وجود آوردند و با ابتکارات و اندیشه‌های نو راه جدیدی را در سیاست و زندگی برای جهان اسلام و ایران اسلامی رقم زدند.بیشتر بخوانید: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایراندبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: دفاع مقدس برگ زرین و فراموش‌نشدنی است که ملت ایران اقتدار خود را با آن دوباره به دست آورد و نظام جمهوری و استقلال را تثبیت نمود.

محسن رضایی عنوان کرد: دشمنان در همان روز‌های نخست جنگ تحمیلی وارد پنج استان مرزی خوزستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی شدند و بیش از دو میلیون و نیم از جمعیت ۳۰ میلیونی ملت ایران را آواره کردند که با این اقدام همگان تصور می‌کردند به پاس تنبیه انقلاب، ایران دیگر روی پا نخواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: دشمنان با این اقدام می‌خواستند راه خیزش دیگر ملت‌ها را ببندند و در ذهن خود می‌پنداشتند که جمهوری اسلامی یا باید با آمریکا همراه شود یا ساقط شود که علاوه بر این‌که هیچکدام از این افکار شوم به واقعیت نپیوست بلکه اقتدار خطرناکی برای آرامش غربی‌ها در منطقه اسلام به وجود آمد.

رضایی ادامه داد: اندیشه‌های امنیتی جدید ایران است که امروز در عراق، سوریه، لبنان و یمن جواب می‌دهد و اندیشه‌های دفاعی برخاسته از دفاع مقدس است که امروز در جهان اسلام به‌عنوان برگ برنده در مقابل تجهیزات اروپا و آمریکا سربلند کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور بیان کرد: به دنبال تفکرات و ابتکارات دفاع مقدس انواع تجهیزات مدرن و فوق مدرنی که هنوز برخی از آن‌ها رونمایی نشده در ایران ساخته شد.

وی اظهار کرد: هنوز هم غرب متوجه اقتدار ایران نشده است، حرکتی که اخیراً آمریکا از ابوظبی شروع کرد و به بحرین کشیده شد و امروز به دنبال رایزنی با سودان هستند تماماً به این منظور است که در ۱۰ سال آینده که آمریکا منطقه را تخلیه می‌کند رژیم صهیونیستی با نشستن کنار برخی از خائنان عرب از به قدرت رسیدن ایران، و روسیه و یا چین جلوگیری نماید.

محسن رضایی گفت: آمریکا در زمان اوج قدرت و اروپا طی ۲۰۰ سال نتوانست مقابل جمهوری اسلامی ایران بماند پس حالا چند تن از سران عرب شاخ شکسته نیز در کنار رژیم صهیونیستی هم نمی‌توانند در مقابله با انقلاب اسلامی بمانند.

وی ادامه داد: تعجب می‌کنم که این‌ها چرا از آرامش قبل از طوفان ملت ایران نمی‌ترسند، به امارات و بحرین آمده‌اند و تلاش‌هایی می‌کنند که در منطقه بمانند ملت ایران هم از بالای ارتفاعات زاگرس که نظاره‌گر تمام خلیج‌فارس هستند طوفان عظیمی به پا خواهند نمود.

رضایی اذعان کرد: دشمنان بدانند این تفکر انتقام سخت که از مدرن‌ترین پایگاه نظامی آمریکا شروع شده تا اخراج آن‌ها از منطقه ادامه دارد و فکر نکنند با نشاندن چند کشور خودفروخته در کنار رژیم صهیونیستی می‌توانند در برابر سد بیداری ملت‌های اسلامی را بگیرند.

وی افزود: این اقدامات دشمنان انقلاب‌های عربی، اسلامی و بیداری اسلامی را شدت و سرعت خواهد داد و روزی خواهد رسید که از تنگه هرمز تا شمال و جنوب خلیج‌فارس با ندای الله‌اکبر دشمن را از منطقه خارج نماییم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: دشمنان از روزی که با ناو‌های هواپیمابر پنج هزارنفره آمریکایی مانند تانک‌های تی ۷۲ عراقی مصادره شوند، بترسند و روزی تمامی این شعار‌ها عملی خواهند شد مگر آنکه خودشان زودتر بر سر عقل بیایند و از منطقه خارج شوند.

وی تصریح کرد: حوادثی که در فلسطین، عراق، سوریه، یمن، بحرین و امارات در حال صورت گیری است برنامه‌های طراحی‌شده دولت‌های اروپایی و آمریکایی طی ۲۰۰ سال اخیر است که وارد منطقه کردند که ملت‌های مسلمان را به اسارت و محاصره درآورده‌اند.

محسن رضایی افزود روزی آرامش کامل در منطقه ایجاد خواهد شد که آمریکا کاملاً از منطقه خارج شوند که به آن روز نیز خواهیم رسید. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتصمیم خشن آمریکا پاسخ خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل بین‌الملل درباره ادعای «آبرام پیلی» نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران درخصوص اعمال فشار واشنگتن بر پاناما برای ممانعت استفاده کشتی‌های تحریم شده ایران از پرچم این کشور اظهار کرد: این مواضع نشانه ضعف و شکست آمریکا برابر ایران در حوزه تقابل دریایی است. واشنگتن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع صادرات نفت ایران شود.

او افزود: حضور قدرتمندانه ایران در اقیانوس‌ها خشم آمریکا را برانگیخته و این کشور به سمت اتخاذ تصمیمات جدیدی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران رفته و البته باید بداند که هرتصمیم خشنی عکس‌العمل خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

هانی‌زاده متذکر شد: طبق قوانین بین‌المللی پاناما اجازه دارد پرچم خود را در اختیار کشورهای دیگر قرار دهد و مقامات کاخ سفید با پاسخ منفی پاناما برای تحریم ایران مواجه خواهند شد.

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اگر آمریکا بخواهد با استفاده از زور مانع تردد و عبور کشتی‌های ایران بشود جمهوری اسلامی پاسخ درخوری به این کشور خواهد داد و محدودیت‌هایی را برای آمریکا در حوزه دریا ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 839668 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پروژه نخ نمای ایران هراسی در دریای سرخ
  • نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن و امنیت دریانوردی
  • هشدارهای امام خمینی درباره روحانیون وابسته، مقدس‌نما و تحجرگرا
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • لباس مقدس سربازی و خدمت به نظام نوعی جهاد است
  • رسانه عبری‌ زبان: برای ایجاد منطقه حائل ۱۶ درصد مساحت نوار غزه مصادره می‌شود
  • هرتصمیم خشن آمریکا پاسخ خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت
  • پدافندهوایی کشور از قدرت‌های برتر در سطح منطقه است
  • فعال شدن گسل ژئوپلیتیکی در فلسطین اشغالی
  • سید موسوی