Web Analytics Made Easy - Statcounter

آژاکس، ساوتهمپتون، برنلی و برایتون تیم های علاقه مند به جذب قرضی رایان سسنیون، وینگر انگلیسی تاتنهام.

رایان سسنیون، وینگر 20 ساله تاتنهام احتمالا برای اینکه بیشتر بتواند بازی کند قرض داده خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، تاتنهام در حال ارزیابی کردن قرض دادن رایان سسنیون است. این وینگر 20 ساله که می تواند در پست دفاع چپ نیز بازی کند، تاکنون در این فصل لیگ برتر به میدان نرفته و پس از آمدن گرت بیل و سرخیو رگیلون حتی شانس بازی او کمتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه باشگاه لیگ برتری به نام های برایتون، ساوتهمپتون و برنلی به جذب سسنیون علاقه دارند و می توانند بازی منظم را به او تضمین کنند. آژاکس نیز برای جانشینی حکیم زیاش به این بازیکن انگلیسی علاقه مند است. باشگاه هلندی در گذشته بازیکنانی مثل بلیند و تادیچ را از تیم های لیگ برتری جذب کرده بود و این بار هم می تواند جهت تقویت فاز هجومی خود برای بازیکنی در لیگ برتر مثل سسنیون اقدام کند.

همچنین بخوانید:

تاتنهام | مخالفت مورینیو برای انتقال قرضی رایان سسنیون به بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رایان سسنیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال عربستان برای صعود به جام جهانی و موفقیت در جام ملت‌های آسیا، سرمایه‌گذاری اغواکننده‌ای را داشته است و آندرو پالازا مربی مطرح اسپانیایی و سابق بارسلونا را به خدمت گرفت تا با تاکتیک روز دنیا آشنا شوند. عربستانی ها امیدوار بودند که همانند کشورهای عرب، پیشرفت شگفت‌انگیزی را پشت سر بگذارند و نتایج دوستانه آن‌ها در دو سال اخیر برابر آسیایی‌ها، اروپایی‌ها و همچنین تیم‌های آمریکای جنوبی، امیدوارکننده بود. آن‌ها خودشان را برای اولین صعود از مرحله گروهی جام ملت‌ها آماده می‌کردند که به یک باره شکست فاجعه‌باری را متحمل شدند.

تیم‌های ملی عراق و عربستان در شرایطی برابر همدیگر صف‌آرایی کردند، که ابتدا شاگردان پالازا با پرس شدید و حملات متعدد، چندین بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند که هر بار به بن بست خوردند و موقعیت های خود را از دست دادند. در حالی که تنها یک دقیقه از بازی گذشته بود، تیم ملی عراق با شوت سلیم که توپ در مسیرش به پای بازیکن عربستان نیز برخورد داشت، به گل اول دست یافت.

عربستان سعودی پس از دریافت این گل واکنش منفی داشت و مالکیت میدان را به عراقی‌ها واگذار کرد و مجبور به دفاع در عمق خود شد. چنین برهم ریختگی در سیستم عربستان، این اجازه را به عراق داد تا باری دیگر توسط مصطفی صاحب گل شوند و اختلاف را دو برابر کنند. پالازا و تیمش که حسابی زیر فشار حریف رفته بودند، سعی کردن با سیستم پاورپلی و جلوتر بردن دروازه‌بان خود، هم صاحب توپ و میدان شوند و همچنین موقعیت گلی ایجاد کنند. اما یک اشتباه از سوی دروازه‌بان و بازیکن عربستان باعث گردید تا محب الطایی از زمین خودی به سوی سنگر بی‌دروازه‌بان عربستان ضربه‌ای نشانه برود و گل سوم بازی را به ثمر برساند.

عربستان در دقیقه 11 و از روی ضربه ایستگاهی که شلیک فوق العاده عبدالله آلدوسری را به همراه داشت، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا به ادامه بازی امیدوار باشند. شاهین های سبز در دقیقه 16 صاحب پنالتی نقطه دوم شدند و بهترین فرصت را برای بازگشت به بازی بدست آوردند. اما ضربه عبدالله را  دروازه‌بان عراقی‌ ظاهر هادی مهار کرد تا برتری تیمش را با واکنشی که داشته است، حفظ کند.

در نیمه دوم، عراقی‌ها برتری خود را تداوم بخشیدند و بیش از عربستان صاحب توپ و میدان بودند. آن‌ها توسط حادر العگایلی به گل چهارم رسیدند و در ثانیه‌های پایانی مسابقه، گل پنجم را هم وارد دروازه فرو ریخته عربستان کردند تا یکی از بزرگترین پیروزی‌های تاریخ خود را جشن بگیرند.

*تیم ملی عراق با این پیروزی و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان، به رده اول جدول گروه B تکیه زد. دیگر دیدار این گروه با برتری سه بر دو ازبکستان برابر استرالیا به پایان رسیده بود.

دیگر خبرها

  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم