Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-28@15:44:34 GMT

گزارش تصویری ایتنا: بهترین بازی‌های 2020 اندروید

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۱۴۳۶

گزارش تصویری ایتنا: بهترین بازی‌های 2020 اندروید

ایتنا- بازی‌های اندرویدی همیشه در میان تمامی افراد جامعه و به‌خصوص کسانی که وقت انجام بازی‌های کنسولی را ندارند محبوب بوده است و به همین دلیل ب معرفی برخی از بازی‌های محبوب از سبک‌های مختلف پرداخته این. بازی‌های اندرویدی همیشه در میان تمامی افراد جامعه و به‌خصوص کسانی که وقت انجام بازی‌های کنسولی را ندارند محبوب بوده است و به همین دلیل به معرفی برخی از بازی‌های محبوب از سبک‌های مختلف پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، سیستم‌عامل اندروید ثابت کرده است که این قابلیت را دارد که به یک پلتفرم گیمینگ تمام‌عیار تبدیل شود. گیم‌های عرضه شده برای این سیستم‌عامل اگرچه ازلحاظ گرافیکی تا حرفه‌ای شدن فاصله زیادی دارند اما می‌توانند نیاز افرادی که فرصت نشستن پای کنسول‌ها را ندارند را برطرف کنند.
 
در این میان بازی‌های زیادی در دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر مسابقات اتومبیل‌رانی، پازل، آرکید، ماجراجویی و... برای اندروید عرضه‌شده‌اند که در ادامه به معرفی بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های هر دسته می‌پردازیم.
 
برای خواندن توضیحات روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید


گزارش تصویری‌های مشابه:
بهترین بازی‌های کامپیوتری برای کامپیوترهای خانگی
بهترین بازی‌های پلی ‌استیشن 4
هفت بازی طولانی پلی‌استیشن برای دوران قرنطینه 
برترین بازی‌های رایگان کامپیوتری
بهترین بازی‌های موبایلی جهان
  تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گزارش تصویری ایتنا اندروید گیم بازی موبایلی گیمر بهترین بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!

سامسونگ به‌تازگی از دو گوشی میان‌رده رونمایی کرده است که نه تنها از لحاظ ظاهری از نسل‌های قبلی خود پیشی می‌گیرند، بلکه از نظر کارایی نیز بسیار قدرتمندتر هستند.

بدیهی است که گوشی‌های میان‌رده اندرویدی سال ۲۰۲۴ نسبت به مدل‌های سال گذشته سامسونگ عملکرد بهتری خواهند داشت؛ اما گلکسی A۵۵ و گلکسی A۳۵ واقعاً شگفت‌انگیز ظاهر شده‌اند. این دو گوشی انقدر توجه‌ها را جلب کرده‌اند که حتی علیرغم اینکه هنوز گلکسی A۵۵ وارد برخی از بازار‌ها نشده، فروش سری گلکسی S۲۴ را تحت‌الشعاع قرار داده است.

برای اثبات این ادعا، نخستین کاربران گلکسی A۵۵ به تازگی کشف کرده‌اند که این گوشی از یک قابلیت مهم اندروید بهره می‌برد که حتی در گلکسی S۲۴ وجود ندارد و به احتمال زیاد هرگز هم نخواهد داشت.

 این قابلیتی است که گوگل حدود هشت سال پیش به اندروید اضافه کرد، اما سامسونگ هرگز از آن استفاده نکرده است. ما در مورد بروزرسانی یکپارچه اندروید صحبت می‌کنیم. کاربران با شگفتی متوجه شدند که گلکسی A۵۵ از این قابلیت پشتیبانی می‌کند!

گوگل در سال ۲۰۱۶ با اندروید نوقا، قابلیت به‌روزرسانی‌های یکپارچه (به‌روزرسانی‌های A/B) را به اندروید اضافه کرد. این قابلیت با انجام فرآیند دانلود و نصب در پس‌زمینه، نصب به‌روزرسانی‌ها را آسان‌تر می‌کند. پس از اتمام این فرآیند، با اولین راه‌اندازی مجدد گوشی، به‌روزرسانی اعمال می‌شود.

مزیت این قابلیت، افزایش پایداری و سهولت استفاده از گوشی است. در حالی که به‌روزرسانی در پس‌زمینه انجام می‌شود، شما می‌توانید بدون مشکل از گوشی اندرویدی خود استفاده کنید. همچنین، در صورت بروز هرگونه مشکل با نرم‌افزار جدید، به‌راحتی می‌توانید به نسخه قبلی برگردید.

البته این به‌روزرسانی‌های یکپارچه خالی از اشکال نیستند. یکی از معایب این است که فضای بیشتری از حافظه را اشغال می‌کنند. همچنین، از آنجایی که می‌توانید همزمان با اجرای به‌روزرسانی نرم‌افزار در پس‌زمینه از گوشی استفاده می‌کنید، ممکن است با کمی کندی در استفاده مواجه شوید. با تمام این تفاسیر، همچنان این روش ارجحیت دارد. به خصوص در سال ۲۰۲۴ که ۱۲۸ گیگابایت حافظه، حتی در بین گوشی‌های میان‌رده هم به فضای عادی تبدیل شده است.

با توجه به همکاری نزدیکی که سامسونگ با گوگل دارد، مشخص نیست که چرا این شرکت کره‌ای تمام این سال‌ها از به‌روزرسانی‌های یکپارچه دوری کرده است. همچنین، دلیل اینکه سامسونگ تصمیم گرفت به‌طور پنهانی این قابلیت را اضافه کند و آن را اعلام نکند، و اینکه چرا گوشی میان‌رده گلکسی A۵۵ را برای معرفی این قابلیت انتخاب کرده، نامشخص است.

شایعات ماه گذشته حاکی از آن بود که گوگل ممکن است در آینده پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های غیر یکپارچه را کنار بگذارد. بنابراین، سامسونگ در نهایت مجبور به پیروی از این رویه خواهد شد.

آپدیت‌های یکپارچه اندرویدی در گلکسی A۵۵ چگونه است؟

در صفحه بروزرسانی گوشی، حالا یک نوار پیشرفت با عنوان «در حال دانلود و نصب» و یک مرحله «تأیید» وجود خواهد داشت. پس از نصب به‌روزرسانی نیز دکمه‌ای با عنوان «راه‌اندازی مجدد» ظاهر می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی A۳۵ هم از به‌روزرسانی‌های یکپارچه پشتیبانی می‌کند یا خیر؛ اما ورود این قابلیت به گلکسی A۵۵ نشان می‌دهد که ممکن است به زودی شاهد حضور آن در سایر گوشی‌های سامسونگ باشیم. انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ که سامسونگ در ماه جولای معرفی خواهد کرد، از به‌روزرسانی‌های یکپارچه پشتیبانی کنند. البته این صرفاً حدس و گمان است.

آنچه قطعی به نظر می‌رسد، عدم دریافت این قابلیت توسط سری گلکسی S۲۴ است. حداقل تا این لحظه، دستگاه‌هایی که از این سری به فروش رسیده‌اند از به‌روزرسانی‌های یکپارچه پشتیبانی نمی‌کنند. گوگل به‌طور رسمی توصیه می‌کند که این قابلیت پیش از عرضه گوشی در بازار فعال شود و به همین دلیل، امکان فعال‌سازی آن بعد از عرضه وجود ندارد.

منبع: گجت نیوز

tags # سامسونگ سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • عطر‌های خوشبو برای سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • گلکسی A۵۵ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران
  • معرفی محبوب‌ترین غذای محلی لرستان/ چشمک «چزنک رغو» به گردشگران نوروزی
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • محبوب‌ترین ستاره تیم ملی در ترکمنستان کیست؟