Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی کاخ سفید روز پنج شنبه در نشستی خبری در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال عدم کناره گیری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از قدرت در صورت شکست در انتخابات آتی گفت که وی نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را قبول خواهد کرد.

«کایلی مک انانی» در عین حال از پرسش به اینکه آیا نتیجه انتخابات تنها در صورتی مشروع خواهد بود که ترامپ در آن پیروز شود، طفره رفت و فقط تکرار کرد که ترامپ نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت «ورمونت» آمریکا روز پنجشنبه در واکنش به سخنان رئیس جمهور کشورش پیرامون عدم انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در صورت شکست در انتخابات در پیامی توئیتری اعلام کرد: برای اولین بار ما با انتخاباتی روبرو هستیم که مشخص نیست رئیس جمهور کنونی در صورت شکست در انتخابات، داوطلبانه از سمت خود کنار برود.

سناتور دموکرات ایالت «ورمونت» آمریکا در سخنانی که در یک فایل ویدئویی منتشر شد، خواستار تشکیل یک کمیته غیرحزبی برای نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شد.

گفتنی است، ترامپ پیشتر در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آیا به انتقال صلح‌آمیز قدرت متعهد می‌شود، بار دیگر رأی‌گیری پُستی را هدف انتقاد قرار داده و گفت: من در مورد برگه‌های رأی صراحتاً شکایت کرده‌ام. آنها فاجعه هستند.

وی ادامه داد: برگه‌های رأی را کنار بگذارید و نه یک انتقال قدرت، بلکه ادامه بسیار صلح‌آمیز قدرت خواهید داشت.

کد خبر 5032257

منبع: مهر

کلیدواژه: کاخ سفید دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل دونالد ترامپ ایران بحرین امارات متحده عربی لبنان ویروس کرونا عربستان سعودی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه نتیجه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت:امروز فضای مجازی با تکیه بر علوم شناختی به‌دنبال تخریب تفکر نسل جوان است، در صورتی که روز گذشته با حضور ویژه جوانان در گردهمایی چندین هزار نفری در ورزشگاه آزادی شاهد شکست تلاش‌های دشمنان بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام احمد سالک شامگاه چهارشنبه_هشتم فرودین _ در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان اظهار کرد: اکنون در شرایطی قرار داریم که شاهدیم استکبار جهانی جنایاتی را انجام می‌دهد که در طول تاریخ بشریت کم نظیر است اما در مقابل نیز شاهدیم که جوامع جهانی به سوی اسلام ناب در حال پیشروی هستند و وضعیت جهان در یک نبرد بین حق و باطل قرار گرفته است؛ امیدواریم بر اساس آیات قرآن پیروزی حق را شاهد باشیم.

وی افزود: خداوند نعمت‌های متعددی به ما عطا کرده که یکی از مهم‌ترین این نعمت‌ها وجود جانشین بر حق حضرت مهدی (عج) رهبر معظم انقلاب است، خداوند در سوره توبه می‌فرماید که خدا پیامبرانش را با دو وسیله مهم دین حق و هدایتگری به سوی مردم می‌فرستد.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان تاکید کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال قدرتی را تشکیل داده که موازنه قدرت را در سطح جهانی برهم زده و موجب شده است ملت‌ها به سوی بیداری بروند، کیسینجر در کتاب خود تاکید می‌کند در سال ۲۰۰۰ قدرت اصلی در سطح جهان اسلام بوده و محور این قدرت جمهوری اسلامی است، کیسینجر برای شکست قدرت اسلام ۱۵۰ نظریه را بیان می‌کند که یکی از این نظریه‌ها تبلیغات رسانه‌ای است.

وی تصریح کرد: امروز فضای مجازی با تکیه بر علوم شناختی به‌دنبال تخریب تفکر نسل جوان است، در صورتی که روز گذشته با حضور ویژه جوانان در گردهمایی چندین هزار نفری در ورزشگاه آزادی شاهد شکست تلاش‌های دشمنان بودیم.

حجت‌الاسلام سالک عنوان کرد: امروز امپراتوری رسانه دشمن و فضای مجازی با تکیه بر قلوب شناختی عهده‌دار تسخیر عقل و ذهن نسل جوان است و فکر می‌کند با این حرکت می‌تواند براندازی کند اما حرکتی مانند محفل روز گذشته در ورزشگاه آزادی در جهان مطرح می‌شود و با فلسطین و طوفان الاقصی پیوند می‌خورد که بیانگر شکست رسانه‌های بیگانه خواهد شد؛ به طوری که مقام معظم رهبری نیز به اسماعیل هنیه فرمودند که تبلیغات شما بر تبلیغات رژیم صهیونیستی برتری دارد.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی قدرت در مدیریت جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اسلام ناب است، گفت: باید در جنگ‌های جهانی آینده سطح جهانی اسلام را در نظر بگیریم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم؛ همانگونه که امیرالمومنین (ع) در خطبه ۱۴۶ نهج‌البلاغه فرمودند، خداوند به مؤمنین وعده پیروزی داده و او به وعده‌های خود عمل می‌کند تا جایی که حتی سپاه خود را نیز به یاری آن‌ها می‌فرستد.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان به نقش زمامداران و رهبران دینی اشاره کرد و گفت: جایگاه رهبر در اجرای امر الهی جایگاه نخ تسبیح است که مهره‌ها را جمع کرده و هر کدام را در جایگاهی قرار می‌دهد؛ امروز هم سرنخ نظام اسلامی در دست مقام معظم رهبری است؛ اگر این نخ بگسلد و مهره‌ها پخش شوند به هیچ وجه نمی‌توان در اطراف آن‌ها را جمع کرد؛ بنابراین وحدت امت بر اساس فرهنگ اتحاد حول محور حاکمیت دینی رمز پیروزی است به بیانی دیگر وحدت و انسجام درون تشکیلاتی حول محور رهبر دینی بن مایه یک نظام پرقدرت است که در قرن حاضر حول محور رهبر معظم انقلاب قرار دارد؛ این نخ قدرت انسجام درون تشکیلاتی بر محور ولایت را دارد و این نظام می‌تواند جامعه را به گونه‌ ای که خدا می‌خواهد، شکل دهد.

وی بر اطلاعت از ولایت در جامعه تاکید کرد و افزود: انسجامی که در پرتو آئین پاک اسلام به دست می‌آید دو خصوصیت دارد که یکی قدرتمند بودن و دیگری شکست ناپذیر بودن آن است؛ بر همین اساس است که رهبر معظم انقلاب با قدرت و اقتدار می‌تواند در سطح جهان بایستد و با همه استکبار جهانی مقابله کرده و هدایتگر جوامع بشری باشد.

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به خطبه ۱۸ نهج‌البلاغه که امیرالمومنین (ع) در آن فرموده‌اند خدا، پیغمبر و کتاب شما یکی است و باید بر اساس آن‌ها در راستای تبدیل تفرقه‌ها به وحدت و نزدیک شدن قلوب تلاش کرد، گفت: در سال ۱۴۰۳ نیاز به یک قدرت اجتماعی و عزت و شکست ناپذیری داریم که در این جلسات شکل می‌گیرد تا مطالبه ولایت یعنی جهش تولید با مشارکت مردم را پیاده کنیم و قطعاً می‌توانیم.

وی با تاکید بر اینکه در هر حال نباید خدا را فراموش کرد و باید هر لحظه خود را در محضر او ببینیم، خاطر نشان کرد: باید توکل خود را به خدا زیاد کرده و قلب‌ها را به هم نزدیک و کدورت‌ها را از بین ببریم و فرمان مقام معظم رهبری را به عنوان کلام خدا به جان خریده و آن را پیاده کنیم تا انقلاب اسلامی به عنوان امانت الهی را سالم به دست آیندگان بسپاریم تا آنها به وجود ما افتخار کنند.

کد خبر 739792

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • فقر سرعت پیر شدن مغز را افزایش می‌دهد
  • کاخ سفید: به رهاسازی کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق هوا ادامه خواهیم داد
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • منطقه آزاد کیش در رده سفید ارزیابی عملکرد