Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای الحشد الشعبی، در بیانیه بسیج مردمی عراق آمده است: الحشد الشعبی از آغاز تشکیل با عزمی راسخ برای حمایت از خاک وطن جان فشانی کرده است و به دنبال چیزی جز رضای خداوند و بیرون راندن تاریکی از سرزمین نور و انبیاء نبوده است.

سازمان الحشد الشعبی افزوده است، با وجود اختلاف عقاید مردم عراق، این سازمان، به خاطر فداکاری هایی که انجام داده همواره مورد تقدیر و احترام مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز مانند گذشته تأکید می‌کنیم که الحشد یک گروه نظامی رسمی عراق است که به همه دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح پایبند است و در چهارچوب و قوانین نهادهای امنیتی عراق، فعالیت می کند.

الحشد الشعبی تأکید کرده که این نهاد نظامی رسمی به هیچ درگیری سیاسی یا حوادث داخلی کشور مرتبط نیست و مسؤول گروه‌هایی نیست که از نام این سازمان برای انجام عملیات‌های مشکوک و اقدامات غیر قانونی نظامی استفاده می‌کنند و منافع خارجی یا داخلی را هدف قرار می‌دهند که با اصول حکومت همخوانی ندارد و در گذشته، در جریان مواضع رسمی، از آن کاملا اعلام برائت شده است.

این بیانیه افزوده است: تلاش‌های طرف های داخلی و خارجی برای کشاندن پای الحشد در این مسائل، با هدف بر هم زدن وضعیت و انحراف افکار عمومی از نقش مهم و تاریخی این نهاد در حفظ خاک و آبروست.

در همین رابطه ائتلاف الفتح به ریاست «هادی العامری» که شاخه سیاسی الحشد الشعبی عراق است، ضمن محکوم کردن آدم ربایی و ترور و حمله به سفارت خانه های خارجی از نیروهای خود خواست که الگوی پایبندی به قانون باشند.

ائتلاف الفتح از همگان خواسته که در پوشش اخبار دقت نشان دهند و از اتهام‌زنی‌های گزاف پرهیز کنند چون «تررویسم و بقایای رژیم گذشته و گروه‌های منحرف و دشمنان عراق همواره در پی آلوده کردن فضا هستند».

در هفته های اخیر حملات به مراکز و اهداف نیروهای نظامی بیگانه و مراکز دیپلماتیک آنها در عراق افزایش یافته است.

برچسب‌ها هادی العامری عراق الحشد الشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هادی العامری عراق الحشد الشعبی هادی العامری عراق الحشد الشعبی اخبار کنکور الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی

به گزارش رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت اسلامی عراق، مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی با پهپاد هدف حمله قرار گرفته است.

گروه مقاومت بامداد شنبه نیز از حمله پهپادی به یک هدف مهم در ایلات واقع در فلسطین اشغالی خبر داد.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که مجاهدان ما در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر در غزه و در حمایت از مردم این باریکه و همچنین در پاسخ به حمله به پایگاه الحشد الشعبی به یک هدف مهم در ایلات اشغالی حمله پهپادی کرده‌اند.

سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) بامداد شنبه در بیانیه‌ای وقوع انفجار در پایگاه نظامی کالسو واقع در شمال استان بابل را تائید کرده بود.در بیانیه بسیج مردمی عراق آمد: انفجاری در مقر نیرو‌های حشد الشعبی در پایگاه نظامی کالسو در منطقه المشروع در شمال استان بابل رخ داد.

در همین رابطه مدیر دفتر المیادین در بغداد گزارش داد که این حملات تجاوزکارانه ورودی اصلی پایگاه کالسو، یک گاراژ خودرو و دو دفتر نیرو‌های حشد الشعبی را هدف قرار داده و شدت حملات قوی بوده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • بنی گانتز: هنوز اهداف جنگ غزه محقق نشده است
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است
  • واکنش حماس به انفجار‌ها در پایگاه نیرو‌های حشد الشعبی
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد الشعبی عراق
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد شعبی عراق
  • حماس حمله به مقر حشد الشعبی را محکوم کرد
  • آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی؛ آمار شهدا و مجروحان | اسرائیل: ما نبودیم!