Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:02:58 GMT

بایرن مونیخ قهرمان سوپرجام اروپا شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۱۵۴۰

بایرن مونیخ قهرمان سوپرجام اروپا شد

بایرن مونیخ به سختی توانست سویا را شکست دهد و قهرمان سوپرجام اروپا شود.

به گزارش ایسنا، سوپرجام اروپا پنجشنبه شب بین دو تیم بایرن مونیخ و سویا در بوداپست با حضور تماشاگران برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک باواریایی ها به پایان رسید.

بایرن در شروع توپ و میانه میدان را در اختیار گرفت و می خواست دروازه حریف اسپانیایی اش را باز کند اما این سویا بود که توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یولن لوپتگی در یک حمله صاحب ضربه پنالتی شدند و آلابا در جلوی دروازه روی ایوان راکیتیچ خطا کرد. سپس اوکمپوس در دقیقه ۱۳ نتیجه را یک بر صفر به نفع سویا کرد. 

در ادامه باوارایی هایی حمله کردند اما دفاع خوب سویا اجازه نمی داد موقعیت های گل خطرناکی ایجاد شود تا این که پاوار با یک شوت قدرتمند دروازه حریف را تهدید کرد. در ادامه روبرت لواندوفسکی در موقعیت تک به تک ضربه بدی زد و دروازه‌بان سویا توپ را به راحتی مهار کرد. 

سویا نمی توانست موقعیت ایجاد کند و اغلب توپ ها را دفع می کرد. فشار بایرن بیشتر شد و در نهایت این تیم گلزنی کرد. باوارایی ها در یک بازی تیمی توسط گروتسکا به گل دست یافتند و در دقیقه ۳۴ نتیجه یک بر یک شد. بالافاصله پس از این گل سویا دوباره به گل رسید اما داور آن را آفساید اعلام کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. 

شاگردان لوپتگی در دقیقه ۴۶ فرصت داشتند دروازه بایرن را باز کنند اما مانوئل نویر اجازه نداد توپ از خط عبور کند. در ادامه بایرن به گل رسید. لواندوفسکی و مولر در یک پاس کاری گل دوم تیمشان را به ثمر رسانند اما داور به کمک VAR آفساید اعلام کرد تا نتیجه همچنان برابر باشد. گل دیگر بایرن به خاطر خطای لواندوفسکی مردود اعلام شد. 

سویا بر خلاف نیمه اول می توانست موقعیت سازی کند اما فشار و فرصت های گلزنی باوارایی ها بیشتر بود. هر لحظه ممکن بود بایرن به گل دست یابد. مولر می توانست گلزنی کند اما بونو ضربه‌اش را مهار کرد. در دقایق پایانی سویا صاحب یک ضد حمله شد و یوسف النصیری به طور باورنکردنی نتوانست دروازه بایرن را باز کند. نویر توپ را به کرنر فرستاد. داور چهار دقیقه وقت اضافه گرفت اما نتیجه تغییری پیدا نکرد. 

در وقت های اضافه این بار تیرک، دروازه بایرن را نجات داد. البته باز هم نویر تاثیر گذار بود و ضربه نصیری پس از برخورد به پای دروازه‌بان آلمانی به تیرک برخورد کرد. باواریی ها دوباره حمله‌های خود را شروع کردند و در کرنری که کارلوس به این تیم هدیه کرد گل دومشان را به ثمر رساندند. خاوی مارتینس که در وقت های اضافه به میدان رفته بود با ضربه سر این گل را وارد دروازه حریف کرد. در ادامه کارلوس ناجی تیمش شد و اجازه نداد برای سومین بار بایرن به گل برسد. 
 
سویا در ۱۵ دقیقه دوم نتوانست گل خورده را جبران کند و در کسب جام ناکام ماند. از طرفی بایرن فصل فوق العاده اش (فتح سه گانه)  را با جامی دیگر به پایان رساند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ تیم فوتبال سویا سوپرجام اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب دیداری در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه کپه داغ عشق آباد، به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت که این مسابقه با تک گل مهدی قایدی، 1 بر 0 به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ایران:
حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی

ترکیب تیم ملی ترکمنستان:
رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف

داور: یوسوکه آراکی (ژاپن)

دقیقه ۲۰: ضربه سر محبی در محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: فرصت خوب برای ایران که حرکت طارمی و پاس او در موقعیت دروازه خالی به قایدی رسید و او نتوانست توپ را گل کند تا فرصت بسیار خوبی از دست برود.

دقیقه ۳۷: حرکت خطرناک بازیکن ترکمنستان از سمت راست که ضربه پای راست آمانوف در اختیار سیدحسین قرار گرفت.

دقیقه ۴۴: ضربه قیچی برگردان طارمی روی سانتر محمد محبی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵+۴۵: بازی مستقیم ایران از خط دفاعی با سه ضرب تبدیل گل شد. ارسال بلند کنعانی روی سر مهدی طارمی نشست و به قایدی رسید و او نیز با شوتی محکم دروازه میزبان را فرو ریخت.

دقیقه ۴۶: ضربه کم جان دوردیف در اختیار دروازه‌بان ایران قرار گرفت.

دقیقه ۶۰: حرکت رامین رضاییان از سمت راست با ارسال او همراه شد ولی توپش به طارمی نرسید و مدافعان ترکمنستان توپ را دور کردند.

دقیقه ۸۰: شوت خطرناک بازیکن ترکمنستان از پشت محوطه جریمه در چارچوب قرار نگرفت و از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: همکاری تیمی بازیکنان ایران با پاس پشت پای محبی به موقعیت گل تبدیل شد که شوت رامین پس از برخورد به مدافعین راهی کرنر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888411

دیگر خبرها

  • فیلیپ لام: بایرلورکوزن قهرمان بوندسلیگا خواهد شد و این اتفاق خوبی است
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد