Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاوی مارتینز بازهم بایرن مونیخ را در سوپرکاپ اروپا نجات داد.

خاوی مارتینز هافبک 32 ساله اسپانیایی احتمالا برای آخرین بار با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفت و آخرین بازی او، بسیار درخشان و خاطره ساز شد.

به گزارش طرفداری، خاوی مارتینز در دیدار بایرن مونیخ-سویا در سوپرکاپ اروپا 2020 در دقیقه 104 وقت های اضافه با ضربه سر توانست دروازه سویا را باز کند و گل قهرمانی بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2013 نیز خاوی مارتینز، گلی تعیین کننده برای بایرن مونیخ در سوپرکاپ اروپا به ثمر رسانده بود. در دیدار تیم های بایرن مونیخ و چلسی در سوپرکاپ اروپا، باواریایی ها تا دقیقه 120، با نتیجه 2-1 از چلسی عقب بودند اما گل دقیق خاوی مارتینز در دقیقه 1+120 باعث شد بایرن مونیخ بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت در ضربات پنالتی برنده بازی شود. 

خاوی مارتینز که انتظار می رود طی روزهای آینده از بایرن مونیخ جدا شود، با خاطره ای خوش و تاریخ سازی، این تیم را ترک می کند. 

همچنین بخوانید:

بایرن مونیخ 2-1 سویا؛ سوپرکاپ اروپا، آخرین هدیه خاوی مارتینز به باواریایی ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوپرکاپ اروپا خاوی مارتینز بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!

به گزارش ورزش سه، نویر در جریان دیدار بایرن مونیخ و آرسنال در بازی برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا دروازه خود را بسته نگه داشت تا به رکورد 58 بازی بدون گل خورده در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

پیش از این این  رکورد در اختیار ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسطوره‌ای اسپانیا، قرار داشت و او موفق شده بود در 177 بازی در لیگ قهرمانان اروپا در 57 بازی کلین شیت کند.

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان اسطوره‌ای ایتالیا نیز با بسته نگه داشتن دروازه خود در 52 بازی، در رده سوم این فهرست قرار دارد.

در فهرست ده دروازه‌بان برتری که در لیگ قهرمانان اروپا دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند، نام الیور کان و مارک آندره تر اشتگن نیز دیده می‌شود.

کان، دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، در 103 بازی که در مسابقات قهرمانی قاره بازی کرد، 34 بار دروازه خود را بسته نگه داشته و تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا هم 32 بار در 84 بازی اروپایی کلین شیت کرده است.

دیگر خبرها

  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم