Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که تیمش مقابل سویا سختی زیادی کشیده است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه روند فوق العاده خود موفق شد در مسابقه سوپرجام اروپا مقابل سویا به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد؛ شاگردان هانسی فلیک هر روز بیشتر از قبل در فوتبال اروپا قدرت نمایی می کنند و حالا رویای کسب شش گانه را در سر می پرورانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی موفق بایرن مونیخ یعنی هانسی فلیک بعد از قهرمانی در سوپرجام گفت: " خوب بود که دوباره فضای استادیوم با حضور تماشاگران را تجربه کردیم بنابراین همه چیز دوباره بیشتر به فوتبال شباهت داشت. از این بابت خوشحالم و از همه مهمتر امیدوارم که همه سالم به خانه‌هایشان بازگردند.

 

 

 

 

در 15 دقیقه اول طول کشید تا با شرایط بازی سازگار شویم. برای من بسیار خوب بود که مشاهده کردم تیم قصد دارد با ذهنیت خود رو به موفقیت گام بردارد. در پایان بازیکنانمان برای رسیدن به پیروزی رنج زیادی را متحمل شدند."

 

هانسی درباره گلزنی خاوی مارتینز نیز گفت: " خاوی گلزنی کرد و باعث شد که ما برنده شویم. بعضی اوقات فوتبال این داستان ها را می نویسد. این یک داستان بسیار زیبا بود. روز چهارشنبه گزارش های مبنی بر حضور او در بیلبائو منتشر شد اما امروز گلزنی کرد."

 

 

بایرن مونیخ خاوی مارتینز هانس فلیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ خاوی مارتینز هانس فلیک بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟

اونای امری در استون ویلا قدرت بسیار بالایی دارد، موضوعی که کار او به بایرن مونیخ را مشکل می‌کند. 

طرفداری | پروژه اونای امری در استون ویلا توجه بایرن مونیخ را به خود جلب کرده است.

به گزارش بیلد؛ بایرن مونیخ به اونای امری علاقه‌مند است اما مطابق یافته‌ها در انگلیس، انتقال سرمربی اسپانیایی به آلیانتس آرنا دشوار خواهد بود. امری تا سال 2027 قرارداد دارد و بین او و مالکان باشگاه شهر بیرمنگام رابطه فوق‌العاده‌ای برقرار است. او با تصمیم شخصی خودش هموطنانش را به باشگاه انگلیسی اضافه کرده است. در کنار کادرفنی، مونچی و دامیان ویداگانی در تیم مدیریتی مشغول به کار هستند. امری کنترل کاملی بر تیم دارد و تقریبا تمام خواسته‌هایش برآورده می‌شود، چیزی که در بایرن مونیخ اینطور نخواهد بود. استون ویلا حتی با رئال یونیون، باشگاه دسته سوم اسپانیا که خود امری مالک آن است، شراکت دارد. با وجود شرایط ایده‌آل در استون ویلا، باید دید آیا پیشنهاد بایرن مونیخ برای او جذابیت خواهد داشت یا خیر.

اونای امری ساعاتی پیش پیرامون علاقه بایرن مونیخ گفت:

قطعا و 100% روی استون ویلا متمرکز هستم. 

استون ویلا که در رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارد، هفته گذشته به نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا صعود کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟