Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@08:05:24 GMT

نوزاد رها شده تبریزی در سلامت کامل است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۱۷۲۴

 
به گزارش ایسنا؛ فرگل صحاف در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام این‌که این نوزاد پنج روزه در اختیار شیرخوارگاه احسان است، افزود: خوشبختانه پزشک مرکز پس از معاینه و انجام آزمایش های لازم از سلامت کامل نوزاد خبر داده است.

وی بیان کرد: حدود ساعت ۱۵.۳۰ نوزاد پسر ۵ روزه رهاشده در جلوی درب ورودی بهزیستی شهرستان تبریز توسط همکاران اورژانس اجتماعی و با دستور نگهداری تحویل شیرخوارگاه بهزیستی احسان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 بعد از ظهر امروز تصاویری از یک نوزاد رها شده در خیابان منظریه تبریز در فضای مجازی منتشر شده بود. طبق تصاویر منتشر شده مادر این نوزاد در نامه ای از عدم توانایی مالی لازم برای بزرگ کردن این نوزاد خبر داده و درخواست کرده بود، به یک خانواده خوب تحویل داده شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری

آفتاب‌‌نیوز :

احسان علیخانی مجری معروف صداوسیماست که سال‌ها اجرای برنامه «ماه عسل» و «عصر جدید» را برعهده داشته و با برنامه جوکر در شبکه نمایش خانگی حسابی غوغا به پا کرد.

البته علیخانی چند سالی است که دیگر در تلویزیون حضور ندارد و حالا در حال ساخت فصل جدید برنامه جوکر است.

عکس جدید علیخانی در کنار مه‌لقا باقری نشان می‌دهد چهره این مجری محبوب بسیار تغییر کرده؛ اضافه وزن و ریزش مو‌های او موجب تعجب و نگرانی هوادارانش شد. مه‌لقا باقری بازیگر و همسر جواد عزتی است.

احسان علیخانی پرسپولیسی است یا استقلالی؟

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل و عصر جدید از طرفداران پروپاقرص تیم پرسپولیس است و همواره در برنامه‌هایش برای استقلالی‌ها کری می‌خواند. او بار‌ها برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به استادیوم رفته و هیچوقت علاقه‌اش به این تیم را پنهان نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • (عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی
  • پشت‌پرده سبوس‌گیری از آردها/ سلامت مردم قربانی سودجوها!
  • رژیم همراه با ورزش؛ ترکیبی کامل برای سلامت و آرامش
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی