Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با آنکه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا گفته که در صورت باخت در انتخابات ممکن است قدرت را به صورت مسالمت‌آمیز تحویل «جو بایدن» ندهد، تیم او در کاخ سفید در حال انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای خروج ترامپ از قدرت در صورت باخت در انتخابات است.

نشریه پولیتیکو نوشته یکی از سازمان‌یافته‌ترین و کارآمدترین بخش‌های کاخ سفید در این روزها، بال غربی کاخ سفید است که در حال انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای انتقال قدرت ریاست‌جمهوری به جو بایدن در صورت پیروزی او در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بال غربی بخشی از کاخ سفید است که دفاتر رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در آن قرار دارد.

«کریس لیدل»، یکی از دستیاران دونالد ترامپ در چند هفته گذشته به بررسی جزئیات مربوط به تحویل احتمالی قدرت به جو بایدن پرداخته است.

لیدل همچنین با رعایت ضرب‌الاجل‌های تعیین‌شده توسط کنگره، دو گزارش در ماه‌های میلادی می و اوت درباره نحوه انتقال قدرت تهیه کرده است. او همچنین در حال انجام همکاری‌های لازم با یک مقام باسابقه دولتی است که مسئولیت هماهنگی‌ها برای انتقال قدرت را به عهده دارد.

علاوه بر این، مقام‌های مطلع به پولیتیکو گفته‌اند وزارت دادگستری آمریکا موافقت کرده بررسی‌های امنیتی لازم در خصوص مقام‌های جو بایدن، در صورت پیروزی او در انتخابات را به عمل آورد.

با وجود این، مسئله‌ای که در اینجا وجود دارد این است که اگر ترامپ متوجه اقدامات لیدل شود مشخص نیست که او بتواند کارش را با همین سطح حرفه‌ای‌گری ادامه بدهد.

یک مقام سابق آمریکایی گفت: «گمان می‌کنم رئیس‌جمهور کاملاً از این موضوع بی‌خبر است. به محض اینکه از ماجرا با خبر شود، ممکن است این اقدامات به حاشیه رانده شوند.»

ترامپ روز چهارشنبه در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا در صورت شکست در انتخابات قدرت را تحویل رئیس‌جمهور بعدی خواهد داد یا خیر، گفت: «باید ببینیم چه پیش می‌آید... صندوق‌های رأی فاجعه و خارج از کنترل هستند! صادقانه بگویم، انتقالی در کار نخواهد بود بلکه تداوم [ریاست‌جمهوری من را] خواهیم داشت».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ کاخ سفید ترامپ آمریکا رئیس جمهور کاخ سفید جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید پاک سرشت اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال آبگرفتگی و سیلاب در روز‌های پایانی هفته جاری و لزوم آمادگی بیشتر و امداد رسانی کلیه مرخصی‌ها اعم از ساعتی و روزانه لغو شد.
وی ادامه داد: بر این اساس آتش‌نشانان یزد برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی در هفته‌جاری در آماده باش کامل به سر می‌برند.

دیگر خبرها

  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد