Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@06:12:11 GMT

نگارستان اشراق میزبان پوسترهای هیأتی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۱۸۱۳

نگارستان اشراق میزبان پوسترهای هیأتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این روزها حاصل تلاش هنرمندان و گرافیست های سراسر کشور در طراحی نوین پوسترهای هیأت، در قم به نمایش درآمده است تا علاقمندان بتوانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه ملی آثار برگزیده هشتمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت تا دهم مهر ماه در نگارستان اشراق قم واقع در ابتدای خیابان شهداء (صفائیه)، نبش کوچه 17 برپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه در حالی میزبان مخاطبان هنر عاشورایی است که فراخوان نهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر «هیأت» نیز در همین روزها و از سوی جامعه ایمانی مشعر و پایگاه اینترنتی هنر هیأت منتشر شده است.

همچنین این نگارستان در سال گذشته نیز میزبان نمایشگاه آثار برگزیده هفت دوره سوگواره های عاشورایی پوستر هیأت بود که نمونه ای از آثار به نمایش درآمده در آن نمایشگاه در ادامه می آید.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر مقدس قم نگارستان اشراق سوگواره عاشورایی نمونه آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر اجرایی سوگواره در آیین آغاز و رونمایی از پوستر پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های های داستانی» در مجتمع آموزشی هدایت قم گفت: پنجمین سوگواره ملی روضه‌های داستانی در دو بخش داستان کوتاه و روایت برگزار می شود و علاقه‌مندان به داستان آیینی از امروز فرصت دارند تا پایان مرداد ماه آثار خود را ارسال کنند.

خانم رویا حسینی با اشاره به اینکه این سوگواره در دو بخش موجه انسان معاصر با عاشورا و امام حسین(ع) و از مدینه تا کربلا‌ی سال ۶۱ برگزار می‌شود افزود: زمان نهایی برگزاری این مسابقات در شهریور ماه برنامه ریزی شده است و علاقه‌مندان آثار خود را در پیام‌رسان ایتا و به شماره ۰۹۲۳۲۶۲۷۷۵۹ با اعلام مشخصات در قالب فایل ورد ارسال نمایند.

وی افزود: تا زمان برگزاری سوگواره در شهریور ماه کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در استان‌های مختلف کشور در خصوص اصول داستان نویسی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قرآن کریم با هنر نازک کاری و معرق هنرمند سنندجی به تحریر در آمد/ برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • موزه تخصصی ایلخانی کشور در مراغه میزبان ۴ هزار گردشگر
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • استقبال از نمایشگاه قرآنی امسال بیش از توقع بود/ ۱۰۰ جلد از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) به چاپ می‌رسد
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • برپایی نمایشگاه آثار نگارگری استاد بدر السماء در اصفهان + فیلم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر