Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:08:11 GMT

جلوگیری از تحریف دفاع‌مقدس وظیفه همه ماست

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۱۸۴۹

جلوگیری از تحریف دفاع‌مقدس وظیفه همه ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی در مراسم عطرافشانی و گلباران مرقد مطهر شهدا اظهار کرد: در عظمت دفاع مقدس همین بس که همیشه با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس دوستان و حتی دشمنان در موردش سخن می‌گویند دوستان به قصد عزت‌بخشی و دشمنان با هدف شبهه‌افکنی. 

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند «نگذارید دفاع مقدس تحریف شود» که این رسالت بر دوش همه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول نمایندگی ولی فقیه ولی در سپاه نینوا استان گلستان گفت: در طول تاریخ از ۱۸۹ سال گذشته تا امروز سه بار خرمشهر را از دست دادیم و این شهر مهم به اشغال دشمنان درآمده  و سلاطین پیشین با اعطای امتیاز به دشمن خرمشهر را پس گرفتند.

رعایتی افزود: در طول تاریخ فقط در دوران دفاع مقدس بود که بدون اعطای کوچک‌ترین امتیازی خرمشهر را با عنایت خداوند پس گرفتیم.

* محورترین وصیت شهدا اطاعت از فرامین ولی فقیه است

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز رژیم تروریست آمریکا رو به افول است به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای دوران دفاع مقدس است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه ولی در سپاه نینوا استان گلستان گفت: محوری‌ترین کلام شهدای دوران دفاع مقدس پشتیبانی از ولایت فقیه است و همه شهدا بر اطاعت از فرامین ولی فقیه تاکید داشته‌اند.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس استان گلستان ولی فقیه تحریف مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان غباروربی هفته دفاع مقدس دفاع مقدس ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام اسلامی اظهار داشت: دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸؛ یادآور تدبیر حکیمانه بنیان گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم‌الشان (ره) و حماسه‌هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تأسیس تاکنون رقم زده است.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران است که در تمامی لحظات به ویژه در دوران‌های حساس و سخت که مردم نیاز به کمک داشته‌اند، یار و همراه مردم بوده است.

وی گفت: شرایط کنونی کشور نیز سپاه پاسداران، این نهاد مقدس از هیچ حمایت و کمکی دریغ نکرده و بی وقفه در حال کمک و خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف به ملت ایران است.

امام جمعه گناوه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با آمادگی رزمی، معنویت، بصیرت انقلابی، اخلاق و اقدام به‌موقع و به هنگام در صحنه نبرد به همراه حفظ جوشش و روحیه انقلابی توانست رضایت امام راحل و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را جلب کند و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: در طول بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، همکاری و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و با همه نهادها و ارگان‌ها منجر به خلق صحنه‌های بدیع و باشکوهی شده است که نمونه بارز آن تعامل مثال‌زدنی با ارتش جمهوری اسلامی در اجرای کامل و بی نقص عملیات «وعده صادق» محقق شد.

حجت الاسلام رکنی حسینی ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز، بیان کرد: امید است در سایه اتکا به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات صاحب‌الزمان (عج) و نایب ایشان رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق رسالت‌های خویش موفق و پیروز باشد.

کد خبر 6084003

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • سعدی هویت ماست/ آموزگاری که از دوران وحشت مغول برخاست و از عشق سخن گفت