Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمد مرزبان» روز جمعه در گفت و گوبا ایرنا افزود: این تصمیم  بر اساس مصوبه شورای مسکن استان اجرایی شده است تا عدالت برای همه متقاضیان رعایت شود.

وی اظهار داشت: متقاضیان منتخب و اعلامی از سوی اداره کل راه و شهرسازی پس از فرآیند قرعه کشی باید ظرف مدت ۱۵ روز مبلغ اولیه را برای بهره‌مندی از مزایای مسکن‌های درحال ساخت واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۹ هزار و ۸۶۴ نفر در کلانشهر اراک برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که پالایش متقاضیان با توجه به شرایط اعلامی درحال انجام است.

مرزبان افزود: یک میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن پرداخت می‌شود و آورده مشمولان این طرح  بستگی به قیمت تمام شده و متراژ واحد منتخب دارد.

وی اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۸۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن  استان ثبت نام کردند ولی سهمیه ابلاغی برای ساماندهی۱۲ هزار واحد در امیرکبیر و مهاجران و هشت هزار و ۸۹۰ واحد در اراک و سایر شهرهای استان  شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: این استان به گفته وزیر راه و شهرسازی در طرح اقدام ملی مسکن از مناطق پیشرو کشور است که توانسته در همکاری موثر بین‌بخشی در این زمینه مطلوب عمل کند.

تعهد دولت در طرح اقدام ملی مسکن ساخت  ۴۰۰ هزار واحد تا پایان سال ۱۴۰۰ در کشور است.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن اراک استان مرکزی مسکن پروندهٔ خبری قطب چهارم صنعت کشور در قاب خدمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن اراک استان مرکزی مسکن طرح اقدام ملی مسکن اراک استان مرکزی مسکن اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان درآئین واگذاری این تعداد مسکن به صورت بر خط باحضور رئیس جمهور، در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستا‌های استان گفت: سال گذشته با کمک بنیاد مسکن وبسیج سازندگی و مشارکت خانواده‌های مددجویی این نهاد ۸۳۹ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر وروستا‌های استان تکمیل و امروز تحویل متقاضیان شد.
کریم زارع تامین مسکن را از دغدغه‌های کمیته امداد برشمرد وافزود: با همراهی بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، خیران وگروه‌های جهادی این واحد‌های مسکونی برای مددجویان تامین شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی گفت: بیش از سه هزار خانواده مددجویی کمیته امداد استان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر متقاضی مسکن هستند ومشکل اصلی این نهاد تامین زمین است و درخواست می‌شود بنیاد مسکن و راه وشهرسازی همکاری بیشتر برای حمایت از محرومان داشته باشندو با تامین زمین کمیته امداد آمادگی ساخت مسکن مددجویی را دارد.
سید مصطفی انوری مدیرتامین مسکن و مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هم در این آئین گفت: در شهر‌ها مسکن مددجویی با مساحت ۷۵ متر مربربع و روستا‌ها با ۶۵ مترمربع ساخته می‌شود و برای ساخت مسکن مددجویی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات وام ارائه می‌شود و ۵۰ میلیون تومان هم بلاعوض به مددجویان اعطا می‌شود.
امروز در سراسر کشور، ۳۳ هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بهره برداری شد که از این تعداد ۸۳۹ واحد مسکونی سهم کمیته امداد استان اصفهان است.
در این آئین مسکن مددجویی در روستای زیار به صورت نمادین به متقاضی مسکن زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد 
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی