Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در حالی که باغداران مشگین شهری تلاش همه جانبه برای برای تولید انگور دارند ولی سود این زحمت وتلاش را دلالان می برند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، برداشت انگور از تاکستان های مشگین شهر آغاز شده و باغداران سخت مشغول تلاش وفعالیت هستند.باغداران که امسال محصولشان به خوبی به بار نشسته و خدا رابه خاطر نعمت خوشه های انگور شکر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکستان مشگین شهر این روز ها روایت از تلاش وهمت تداعی دارد و کشاورزان بعدازماه ها تلاش و کوشش محصول خود را برداشت می کنند

باغدار مشگین شهر با اشاره به اینکه امسال بار انگور خوب است افزود : متاسفانه در فروش انگور بامشکل مواجه هستیم و با قیمت  بسیارپایین از ما می‌خرند. وی گفت: در حالی که ماه ها تلاش و کوشش برای تولید انگور کرده ایم ولی سود این تلاش و کوشش را دلالان می‌برند

فروش انگور مشگین در بازارهای تهران و سایر شهرها بیش از20 هزارتومان است

یکی از باغداران مشگین شهری هم گفت: انگور را درباغ ما دلالان 4هزار تومان می خرند واین درحالی است که انگور مشگین دربازارهای تهران وسایرشهرها بیش از20 هزار تومان به فروش می رسد.وی گفت: ما شرمنده خانواده امان هستیم چرا که چشم امیدمان به فروش انگور بود ولی باقیمت پایین میخرند که کفاف هزینه تولید را نمی کند.از جای جای ایران نیز برای خرید انگور به مشگین می آیند وانگور مشگین طرفداران زیادی دارد.

پیش بینی برداشت بیش از 25هزار تن انگور از تاکستان های مشگین شهر

آقایی کارشناس جهاد کشاورزی گفت: 2هزاز هکتار از باغات مشگین به زیر کشت انگور رفته وپیش بینی می شود بیش از 25 هزار تن انگور از تاکستان های مشگین امسال برداشت شود.باغداران مشگین شهر دیگر طاقت این همه بی مهری را ندارند وخواسته ومطالباتشان ازدولت ومسئولان مربوطه افزایش قیمت خرید  انگور در تاکستان هایشان هستند و دیگر تحمل فروش انگور با قیمت پایین را ندارند.

باغداران که نقش اساسی در رونق تولید واشتغال وپویایی اقتصاد منطقه دارند خود شرمنده خانواده هایشان هستند وعرق رنج برصورتشان روایت از درد ورنج بزرگی دارد.

نماینده مردم رشت: تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راه‌حل مشکلات است/ انتقاد از بی‌توجهی به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری گیلانتعیین نرخ خرید تضمینی گندم 1500 تومان پایین تر از رقم پیشنهادی وزارت کشاورزینخستین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شد

دیگر زمان کت شلوار پوشیدن مسئولان و وعده های پشت تریبون نیست این باغداران اقدامات عملی می خواهند وازشعار و وعده خسته شدند.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای پیام/141/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باغداران مشگین شهر فروش انگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» و «بی بدن» در صدر فروش اکران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فروش فیلم های اکران نوروزی به بیش ۱۲۳ میلیارد تومان به رسیده است. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳برابر قرارداد اوسمار! بازی دلالان در پرسپولیس
  • جسد ۳ مفقودشده در ارتفاعات مشگین‌شهر پیدا شد
  • «تمساح خونی» و «بی بدن» در صدر فروش اکران نوروزی
  • کشف بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از ۴ ماه
  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • تلاش کنگره آمریکا برای فروش تیک‌تاک ادامه دارد
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد