Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد قراب روز جمعه با اشاره به پیروزی سه بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر الاهلی عربستان و صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیش از این مدام می‌گفتند استقلال مشکل دارد و همه به نکات منفی تیم اشاره می‌کردند اما استقلال برابر الاهلی بی اشتباه و فوق‌العاده بازی کرد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: بازیکنان به بهترین نحو وظایف خود را در زمین را اجرا کردند و نتیجه‌اش پیروزی قاطع برابر یکی از تیم‌های خوب حاضر در لیگ قهرمانان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقطه قوت استقلال در این مسابقه هماهنگی بازیکنان بود. استقلال در این مسابقه با ترکیب کاملش پای به زمین گذاشت و با توجه به این موضوع توانست چهره واقعی خودش را نشان بدهد.

قراب ادامه داد: استقلال دست به کار بزرگی زد و در بازی حساس خود به برتری رسید، همیشه استقلال در میادین بزرگ بهتر بازی می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: جا دارد که از مجید نامجومطلق تشکر کنم، او در زمانی که هیچ کس حاضر نبود هدایت تیم را بر عهده بگیرد قبول مسوولیت کرد و نتایج خوبی هم با تیم گرفت، او نشان داد که دلسوز استقلال است، بازیکنان هم با او هماهنگ شدند و بهتر است او در استقلال بماند.

قراب با اشاره به نقطه قوت استقلال تصریح کرد: خط حمله استقلال در آسیا بی نظیر است، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و از طرفی دیگر مهدی قائدی خط آتش قدرتمندی را تشکیل دادند و هیچ تیمی نمی‌تواند جلودار این خط حمله باشد، امیدوارم همین روند خوب ادامه داشته باشد.

وی ضمن تمجید از مهدی قائدی تصریح کرد: ۳ سال پیش زمانی که مهدی قائدی به استقلال آمد، برای من جای سوال بود که چگونه یک فوتبالیست با این فیزیک بدنی می‌تواند در این سطح بازی کند اما یکی از اعضای باشگاه به من گفت که او بهترین بازیکن استقلال می‌شود.

قراب گفت: الان من به حرف او رسیدم، قائدی در زمین هر کاری که دوست داشته باشد را انجام می‌دهد و ستاره استقلال است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد تقابل آبی‌پوشان با پاختاکور در مرحله حذفی خاطرنشان کرد: پاختاکور تیم خوبی است، یعنی تمام مسابقات برای استقلال سخت است اما اگر تمام بازیکنان برای مسابقات حفظ شوند هیچ تیمی نمی‌تواند جلودار استقلال باشد. منبه موفقیت این تیم خوشبین هستم.

برچسب‌ها مهدی قائدی لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته استقلال مجید نامجومطلق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته استقلال مجید نامجومطلق مهدی قائدی لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته استقلال مجید نامجومطلق اخبار کنکور مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!

به جز آنتونی، بازیکنان منچستریونایتد واکنش مناسبی به پیروزی مقابل کاونتری داشتند. 

طرفداری | در میان سکوت بازیکنان منچستریونایتد که متوجه عملکرد خودشان شده بودند، آنتونی شادی عجیبی را به نماش گذاشت.

به گزارش تلگراف؛ با وجود صعود دراماتیک به فینال اف‌ای کاپ، هواداران و بازیکنان منچستریونایتد به دلیل عملکرد ضعیف تیم در طول بازی، شاد چندانی از خود نشان ندادند. با این حال، در نقطه مقابل این سکوت، رفتار آنتونی، بازیکن تعویضی یونایتد جلب توجه کرد. او پس از اینکه راسموس هویلوند آخرین ضربه پنالتی یونایتد را به ثمر رساند، با حرکتی تحریک‌آمیز (دست زدن به گوش‌هایش) مقابل بازیکنان و هواداران کاونتری سیتی به شادی پرداخت. کلینتون موریسون، بازیکن سابق کریستال پالاس در این مورد گفت:

این رفتار، شخصیت او به عنوان یک بازیکن را نشان می‌دهد. آنتی به جای اینکه حواسش به کاونتری باشد، باید روی وظایف خودش در زمین تمرکز کند. چون عملکردهای ضعیف او در این فصل نشان می‌دهد که شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کند. به جای اینکه آن حرکت را به سمت هواداران کاونتری انجام دهد، باید در لحظاتی که منچستریونایتد به او نیاز دارد، عملکرد بهتری در زمین داشته باشد.

آنتونی که با مبلغ 100 میلیون یورویی از آژاکس به منچستریونایتد پیوسته، در 14 بازی اخیر تنها دو بار به میدان رفته است. او ابتدای فصل به اتهام خشونت خانگی قادر به همراهی تیمش نبود. وینگر برزیلی از زمان بازگشت به ترکیب اریک تن هاخ، تنها 2 گل به ثمر رسانده است، مقابل نیوپورت کانتی و لیورپول.  

شادی آنتونی  راسموس هویلوند که پنالتی پیروزی را به ثمر رساند، هیچ بازیکنی را در کنار خود برای شادمانی ندید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!