Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:32:50 GMT

ویدئو / موسیقی فیلم؛ «هملت»

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۲۰۶۵

ویدئو / موسیقی فیلم؛ «هملت»

‍‍‍‍‍‍

نسخه ۱۹۹۰ فیلم «هملت» به کارگردانی «فرانکو زفیرلی»، یکی از ده‌ها اثر سینمایی است که با اقتباس از آثار ویلیام شکسپیر ساخته شده است. زفیرلی، کارگردان و تهیه‌کننده فقید ایتالیایی علاقه وافری به ساخت آثار شکسپیر داشت و این علاقه را با کارگردانی چند اپرا نیز به خوبی نشان داد. موسیقی متن این فیلم ساخته «انیو موریکونه» آهنگساز و رهبر ارکستر فقید ایتالیایی است و جزو آثار کمترشناخته‌شدۀ او در دنیای سینما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل استفاده از تلفیق‌های کمترشنیده‌شده در موسیقی «هملت»، این اثرِ موریکونه از سوی برخی منتقدان موسیقی، تحسین شده است.

دریافت 24 MB

تدوینگر: جواد علیزاده

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معرفی موسیقی فیلم فیلم هملت فیلم سینمایی موسیقی فیلم انیو موریکونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:در فروردین سال جاری ۸ فیلم در سینما‌های خراسان رضوی اکران شد که در مجموع بیش از ۲۴۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

سوسن محمدزاده  با اشاره به افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۹ فیلم در سینما‌های استان اکران شده بود که در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره میزان کل فروش فیلم‌های اکران‌شده در فروردین ماه امسال گفت: فیلم‌های اکران شده در ۷۶۴۴ سانس به فروش رفت که بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش را به ثبت رسانده است.

محمدزاده افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۴۵۶۸ سانس به فروش رفت که فیلم‌های اکران شده بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.

وی گفت: از میان فیلم‌های اکران شده در خراسان رضوی فیلم تمساح خوبی به کارگردانی جواد عزتی بیش از ۹ میلیارد تومان، فیلم بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و فیلم سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش دشته است.

دیگر خبرها

  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس