Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه چهارم، تیم سپاهان ایران موفق شد تیم السد قطر را با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد. السد با این باخت در گروه خود دوم شد و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف پرسپولیس ایران برود.

«ژاوی هرناندز» سرمربی اسپانیایی تیم السد باوجود این باخت، از عملکرد بازیکنان تیمش تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این دیدار با بازیکنان ذخیره بازی کردیم و به بازیکنان اصلی استراحت دادیم. همچنین فرصتی بود تا بازیکنان ذخیره خودشان را ثابت کنند.

سرمربی تیم السد تاکید کرد: بازی خوبی انجام دادیم اما دو اشتباه باعث شد گل دریافت کنیم. این فوتبال است. ما جنگیدیم و شکست خوردیم. به بازیکنان و تیم السد افتخار می کنم. این آزمون خوبی برای بازیکنانی است که بازی نمی کنند.

ژاوی در پاسخ به این سئوال که آیا از اشتباهات فردی بازیکنانش نمی ترسد؟ تصریح کرد: من دائما از اشتباه بخصوص اشتباه بازیکنانم نگران هستم و می ترسم. باید از اشتباهاتمان درس بگیریم چرا که تیم هایی مثل النصر، العین و سپاهان تیم های خوبی هستند. جزئیات است که تفاوت ها را رقم می زند. باید اشتباهاتمان را کنترل کنیم چرا که دیگر جایی برای اشتباه وجود ندارد.

سرمربی السد در پایان درباره دیدار این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (پرسپولیس) گفت: تمام تیم هایی که در آسیا حضور دارند تیم های قدرتمندی هستند. امکان انتخاب حریف را نداریم. حریف بعدی را مطالعه و آنرا آنالیز می کنیم چرا که تمام تیم ها خوب بازی می کنند. از اینکه می توانیم در این رقابت ها حضور داشته باشیم هیجان زده هستیم.

کد خبر 5032275

منبع: مهر

کلیدواژه: ژاوی تیم فوتبال پرسپولیس السد قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال تراکتور یحیی گل محمدی تیم السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی پس از بازگشت کاروان تیم ملی ایران از ترکمنستان و کسب پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم در دیدار برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. موفق شدیم بازی سختی را با پیروزی پشت سربگذاریم. این بازی روی چمن فوق العاده سخت برگزار شد. تیم دیدار نسبت به بازی‌های قبل سخت و متفاوت بود.

گلر تیم ملی در واکنش به ثبت ششمین کلین شیت‌اش در تیم ملی گفت: امسال خیلی تلاش کردم در باشگاه موفق باشم ولی برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم، از امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

حسینی در ادامه در مورد شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی توضیح داد: ما در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی داشتیم، بعضی انتقادات وجود دارد که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

سنگربان تیم ملی در پایان در مورد حضور بازیکنان جوان مانند آرشا شکوری در تیم ملی گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را تغییر دهید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. قلعه‌نویی هم فکر کنم اولین‌بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

کد خبر 6063690

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند