Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پمپئو روز پنجشنبه به وقت محلی آمریکا در مصاحبه‌ای با رادیو WMAL در مورد مواضع اروپایی‌ها در قبال برجام اظهار کرد: آنها می‌گویند که با اهداف ما اشتراک دارند اما همچنان می‌گویند که برجام یک توافق خوب است. نمی‌دانیم چطور می‌توان این دو موضوع را به طور همزمان مد نظر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم که اروپایی‌ها به ما ملحق شوند.

پمپئو همچنین ادعا کرد: آمریکا در ۳ سال گذشته کارزاری را علیه ایران هدایت کرده و بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. ما ایران را از ثروتی در حدود ۷۰ میلیارد دلار محروم کرده‌ایم.

وزیر خارجه آمریکا در یک خیالبافی بی‌ثمر و با اشاره به سازش اعراب با رژیم صهیونیستی گفت: بسیار عالی خواهد بود اگر ایران را به جایی برسانیم که ۲ هفته پیش در کاخ سفید شاهد بودیم یعنی به حق موجودیت دولت یهودی اذعان کند، فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر شیطان بزرگ و مرگ بر اسرائیل، شیطان کوچک سر ندهد.

پمپئو ۳۰ شهریورماه با انتشار بیانیه‌ای بازگشت همه تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران را اعلام کرد و مدعی شد که این به معنای فعال شدن «مکانیسم ماشه» و از سرگیری تحریم‌هایی است که به دنبال توافق هسته‌ای برجام تعلیق شده بود.

آمریکا پیش تر نیز تلاش کرده بود تا تحریم تسلیحاتی ایران را که در ماه اکتبر منقضی می‌شود، تمدید کند اما این تلاش به دلیل مخالفت ۱۳ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد با شکست مواجه شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا پمپئو وزیر خارجه آمریکا اروپا ایران شعار مرگ بر آمریکا الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در حمایت از اسرائیل تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری رویترز به نقل از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه ایران خبر داد.

کد خبر 6082045

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی از طرف آمریکا
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در حمایت از اسرائیل تحریم کرد
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل