Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در سخنانی "با ضدیهودی و حامی اول تروریسم خواندن ایران"، مدعی شد که سیاست آمریکا در خصوص ایران بر دو پایه "ممانعت از دستیابی ایران به پول به برای انجام کارهای یی‌ثبات‌کننده و "آوردن جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره برای عقد توافقی جامع" استوار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد که توافق با ایران باید شامل برنامه هسته‌ای، توسعه و اشاعه موشک‌های بالیستیک، حمایت از تروریسم و گروه‌هاس نیابتی و زندانیان آمریکایی شود.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با طرح این ادعا که فشار حداکثری علیه ایران موفق بوده است، بیان کرد که ایالات متحده شدیدترین نظام تحریمی را علیه ایران اعمال کرده است.

بیشتر بخوانید: آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد

وی بار دیگر با طرح این ادعا که تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران از ۱۹ سپتامبر اعلام شده‌اند، مدعی شد که این اقدام موجب تقویت اختیارات تحریم‌های ملی ایالات متحده برای مقابله با فعالیت‌های تسلیحاتی ایران خواهد شد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تحریم های آمریکا علیه ایران مذاکره ایران و آمریکا علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید که بسته تحریمی جدیدی را مرتبط با ایران اعمال کرده است./ تسنیم

در حال تکمیل...

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم آمریکا برادر سردار «قاسم سلیمانی» را تحریم کرد

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان