Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا با مطرح کردن اظهاراتی علیه اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا اعلام کرد کاخ سفید از این اتهامات برای حمله به ونزوئلا و سرنگونی دولت کاراکاس استفاده می‌کند.

او اعلام کرد اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا با گروه‌های قاچاقچی مواد مخدر کلمبیا برای متشنج کردن شرایط داخلی ونزوئلا همکاری می‌کند تا شرایط را برای خرابکاری سازمان سیا فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور ونزوئلا پیشتر در اظهاراتی که از شبکه اسپانیایی زبان این کشور پخش شده بود بار دیگر اعلام کرد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دستور اجرایی را تصویب کرده است که به آژانس اطلاعات مرکزی [سیا] اجازه عملیات مخفی تروریستی علیه برخی اهداف در این کشور را می‌دهد.

او گفت: آن‌ها به سازمان سیا چراغ سبز نشان داده اند تا عوامل آن به طور مستقیم در بخش‌های نفت و انرژی، نظامی و انتخاباتی اقدامات پنهان و کثیف انجام دهند.

مادورو در حالی چنین اظهاراتی بیان کرده است که یک جاسوس آمریکایی در نزدیکی بزرگترین پالایشگاه نفتی این کشور بازداشت شد. او اعلام کرد جاسوس بازداشت شده بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ به عنوان اپراتور ارتباطات در پایگاه سیا در عراق فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات ونزوئلا نیکلاس مادورو پلیس آمریکا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مادورو» رسما نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز, «نیکولاس مادورو» به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری ونزوئلا اعلام کرد.

حزب حاکم سوسیالیست ونزوئلا هم روز شنبه اعلام کرد که رئیس‌جمهور ونزوئلا، بار دیگردر انتخابات شرکت می‌کند تا برای یک دوره شش ساله دیگر در انتخابات ۲۸ جولای رقابت کند.

مادورو، رییس جمهور ۶۱ ساله ونزوئلا هفته گذشته برای شرکت در مراسم روز «ماهی‌گیر» به ایالت «سوکری» در شمال این کشور رفت و با استقبال پرشور هزاران شهروند ونزوئلایی هوادار خود روبرو شد.

هواداران مادورو در این مراسم با سردادن شعارهایی از حضور او در انتخابات ریاست جمهوری پیشروی این کشور در ۲۸ جولای آتی و تصدی پست ریاست جمهوری ونزوئلا برای سومین بار از سوی وی، اعلام حمایت کردند.

کد خبر 6057376

دیگر خبرها

  • قاچاق از منشاء افغانستان کاهش محسوسی نداشته است
  • اتحادیه اروپا بر اساس اصل مسئولیت مشترک به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد
  • «مادورو» رسماً نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • «مادورو» رسما نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد 
  • ضرورت پایبندی اتحادیه اروپا به تعهدات بین‌المللی
  • مادورو نامزد ریاست جمهوری ونزوئلا شد
  • ایتالیا کاهش ۹۵ درصدی تولید مواد مخدر در افغانستان را رد کرد
  • مدیرکل پیشین درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: سند سلامت روان ۱۰ سال در بند وزارت بهداشت
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • محموله ۵ هزار کیلویی مواد مخدر در ایران