Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با اقدامات بین دستگاهی و تعاملی، اقداماتی وسیع در سطح حاشیه شهر مشهدمقدس کلید خورد و نوید روزهای بهتری را برای مردم این منطقه می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائی؛ شهردار مشهدمقدس بعد از آغاز رسمی 12 پروژه بزرگ شهری در شهرک‌های شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: توانستیم برنامه‌هایی را برای ارتقای سطح کیفی زندگی ساکنین این منطقه پیاده‌سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پست اینستاگرامی خود آورده است:

«احتمالاً شما هم یک ماه اخیر در سطح شهر جمله "یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر" به چشمتان خورده، عنوانی برای معرفی کلان پروژه‌ای که قرار است با نگاه ویژه به مناطق حاشیه‌ای مشهد با همراهی آستان قدس رضوی، استانداری، شورای شهر و صد البته مردم خود منطقه اجرایی شود و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم فرصت‌های خوبی را در حاشیه شهر مشهد و برای اهالی نازنینش ایجاد کنیم.

مدت‌ها بود که مردم شهرک‌های شهید رجایی و باهنر (قلعه ساختمان و قلعه خیابان) گلایه داشتند که چرا این دو منطقه آنچنان دیده نمی‌شوند، اما خداراشکر توانستیم برنامه‌هایی را برای ارتقای سطح کیفی زندگی ساکنین این منطقه پیاده‌سازی کنیم و امروز کلنگ آغاز این پروژه‌ها را در این منطقه از شهرمان به زمین زدیم.»

آغاز 12 پروژه بزرگ شهری در شهرک‌های شهیدان رجایی و باهنر مشهد مقدسسردیس شهید "محمود صارمی" در مشهد مقدس رونمایی شدگزارش ویدئویی| گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در مشهد مقدس / نمایش جدیدترین دستاوردهای دفاعی

وی ادامه داده است: «از جمله پروژه‌هایی که در نظر داریم اجرا کنیم می‌توان به ساخت مرکز درمانی و مجتمع ورزشی در شهرک شهید باهنر، کتابخانه عمومی در شهرک شهید رجایی، پارک 70 هکتاری با رویکرد کشاورزی شهری در محدوده شهرک شهید رجایی و پارک 5 هکتاری خانواده در انتهای بولوار شهید معقول و مهریز و همچنین پارک‌های محلی که خواست 30 ساله اهالی است در کنار ساخت پل و اتصال دو سمت راه آهن و همچنین اتصال به بازوی چهارم تقاطع غیرهمسطح مصلی، تعریض خیابان پورسینا و اختصاص زمین برای ساخت حدود شش هزار واحد مسکونی اشاره کرد که امروز روند اجرایی‌شان آغاز شد و ان‌شاءلله بتوانیم هر چه سریع‌تر 12 پروژه تعریف شده را تقدیم مردم این منطقه کنیم.»

مطمئنم که امروز روز بزرگی برای برداشتن یک گام مهم به سمت توسعه متوازن و عدالت محور شهر مشهد بود؛ موضوعی که همگی متحد شدیم تا بتوانیم در قالب پویش "یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر" گام‌های بلندی رو برای آن برداریم.

من و تمام همکارانم در  شهرداری مشهد تمام سعی‌مان را می‌کنیم که گرفتار حاشیه‌ها نباشیم تا فرصت‌های بی‌شماری که در شهر وجود دارد را برای متمایز شدن هرچه بیشتر کلانشهر مشهد نسبت به سایر کلانشهرهای کشور و افزایش شوق زندگی در این شهر دوست داشتنی از دست ندهیم. ما  کار می‌کنیم و دست از کار کردن در شهر برنمی‌داریم.»

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بیان چه جملاتی در اجابت دعا مؤثر است؟

به گزارش «مبلغ»، گاهی خداوند وقتی بنده مؤمنی را دوست داشته باشد، اجابت دعای او را به تأخیر می اندازد. در حدیث است که خداوند استجابت دعا بنده مؤمن خود را به تأخیر می اندازد، به خاطر آن که صدای او را دوست دارد و می خواهد بنده بیش تر به درگاهش اصرار کند. چون تأخیر در اجابت سبب تکرار دعا می شود و در نتیجه باعث تقویت نیروی روحی و ایمان دعا کننده می گردد.

ایکنا نوشت: امام صادق(ع) فرمودند: هیچ شخصی نیست که دعا کند و در پایان این جملات را بگوید: «مَا شَاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ»، که قطعاً با گفتن آن‌ها حاجتش برآورده می‌شود. گفتن این جملات در اجابت دعا مؤثر است؛ وقتی بنده این جملات را بگوید، خدا به ملائکه می‌فرماید: حاجتش را برآورده کنید. [آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی(ره)]

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895393

دیگر خبرها

  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • صوتی کمتر شنیده شده از سه اسطوره دفاع مقدس حین عملیات
  • ببینید | بیان چه جملاتی در اجابت دعا مؤثر است؟
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • خدمات نرم‌افزار «اصفهان من» کمتر از پروژه‌های عمرانی نیست
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • فلیکس: می‌خواهم بیشتر بازی کنم