Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر خود را مقابل شارجه امارات انجام داده است. - اخبار ورزشی -

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 4 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل شارجه امارات و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی حساس و سخت را با برنامه، دونده، بسیار هوشیار و با یک وحدت تیمی مثال زدنی شروع کرد و با اقتدار به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرسپولیس، حریف بسیار مغرور و متکبر خود را شکست داد. تیم شارجه امارت بازی‌های  قبل بسیار با برنامه و خوب کار کرده بود اما پرسپولیس مقابل این تیم یکی از بازی‌های خوب چند سال اخیرش را به نمایش گذاشت. فکر نمی‌کنم کسی بتواند از بین بازیکنان پرسپولیس فقط یک نفر را به‌عنوان بهترین بازیکن انتخاب کند، همه آنها نهایت انرژی و  عملکرد فنی خود را در زمین  به نمایش گذاشتند.

ذوالفقارنسب در مورد رویارویی پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله یک‌هشتم نهایی عنوان کرد: همه تیم‌ها توانمندی خاص خودشان را دارند و بازیکنان خارجی و اروپایی خوبی جذب کردند، اما پرسپولیس بدون این هزینه‌ها از شرایط روحی و روانی که بازیکنانش دارند استفاده می‌کند و این بازیکنان با انرژی زیاد در جریان بازی هر تیمی را مقهور می‌کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد خوب بازیکنان تازه وارد پرسپولیس مقابل شارجه گفت: بازی در پرسپولیس انرژی روانی و فیزیکی مضاعفی را در هر بازیکنی به وجود می‌آورد که او کمتر از ظرفیت خودش عمل نمی‌کند. در کمتر بازی دیده بودم که آل‌کثیر تا این حد دوندگی داشته باشد. برانکو سیستم فنی را در پرسپولیس ایجاد کرده که گل‌محمدی از آن به خوبی استفاده می‌کند. پرسپولیس بسیار خوب پرس می‌کند و با دوندگی زیاد ارتباط فنی حریف را قطع و مالکیت توپ را در دست می‌گیرد. تنها نقطه ضعف پرسپولیس می‌تواند یک‌سری اختلاف نظرها بین بازیکنان و مقصر کردن یکدیگر در برخی صحنه‌ها باشد. اگر این مشکل را حل کنند در آسیا کمتر تیمی جلودار پرسپولیس خواهد بود.

گل‌محمدی: بازیکنانم باعث افتخار هستند و یکی از آنها با پای شکسته بازی می‌کند/ گلزنی در دقایق ابتدایی کارمان را راحت کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فوتبال پرسپولیس پرسپولیس مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!

به گزارش همشهری آنلاین علی پروین در جمع خبرنگاران درمورد بازیکنانی که دنبال پول هستند، اظهار داشت: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ. بازیکنانی که پیراهن این تیم را می پوشند باید ارزش آن را بدانند.

روز اول به درویش گفتم که وقتی بچه‌ها می‌گویند اوسمار خوب است همین را نگه دارد و سرمربی کن.

وی ادامه داد: خدا را شکر خوب بازی می‌کنند و نتیجه هم می‌گیرند. پرسپولیس با این بازی هایی که انجام می دهد قهرمان می شود.

کد خبر 845075 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی‌ پروین باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!