Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید گریوانی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تامین خودروی نردبان آتش نشانی، در سال های گذشته پیگیری شده است که تامین آن اکنون ۳۶۰ میلیارد تا ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: خرید و تامین بالابر با این میزان مبلغ با  اعتبارات استانی میسر نیست.

وی با بیان اینکه تجهیزات آتش نشانی در این استان تنها برای خدمات رسانی در حوادث احتمالی ساختمان های ۲ یا سه طبقه پاسخگو است گفت: تجهیزات و توان ما برای خدمات رسانی و امدادرسانی به ساختمان های بلندمرتبه که دچار سانحه شوند پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریوانی درباره پیگیری تامین خودروی نردبان در استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعلام کرد که اعتباری برای خودروی نردبان در نظر گرفته شده است اما این رقم تنها ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بود که دردی را دوا نمی کند.

وی گفت: پیشنهاد شد که با اعتبار استانی، تجهیزات آتش نشانی به روز شود اما اعلام شد که محل مصرف این ۵۰ میلیارد ریال اعتبار، شهرداری های تمام استان است، یعنی سهم هر شهر ۲ میلیارد ریال است که با این رقم تامین چند کلاه آتش نشانی هم مقدور نیست.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد افزود: امید می رود پیگیری های نماینده مجلس مستمر باشد تا به نتیجه برسد.

بر اساس این گزارش، خراسان شمالی جزو پنج استان کشور است که خودرو نردبان آتش نشانی ندارد.  

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.  

برچسب‌ها بجنورد آتش نشانی آتش سوزی خراسان شمالی شهرداری بجنورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد آتش نشانی آتش سوزی خراسان شمالی شهرداری بجنورد بجنورد آتش نشانی آتش سوزی خراسان شمالی شهرداری بجنورد اخبار کنکور خودروی نردبان میلیارد ریال آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مأموریت سازمان راهداری در خصوص احداث و نگهداری ساختمان‌های پلیس راه در کشور گفت: بازسازی اساسی همه ساختمان‌های پلیس راه در استان در دولت سیزدهم آغاز شده یا در دستور کار امسال این اداره کل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: پاسگاه پلیس راه «سیراف- عسلویه» با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در قطب انرژی کشور خواهد داشت.

وی از اتمام بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه گناوه با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: همچنین بازسازی اساسی ساختمان «قرارگاه پلیس راه استان بوشهر» و «پلیس راه کنگان» با اعتبار ۱۶۳ میلیارد ریال تا خردادماه سال جاری تکمیل خواهد شد.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر یادآور شد: همچنین احداث ساختمان فرماندهی قرارگاه پلیس راه استان، پاسگاه جدید پلیس راه شهرستان دشتی و توسعه پلیس راه دالکی جز برنامه‌های این اداره کل است که در صورت تأمین اعتبار، اجرایی خواهد شد.

اخترشناس بیان کرد: اکنون پنج پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای نظارت می‌کنند.

کد خبر 6081743

دیگر خبرها

  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران