Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: به‌دنبال این هستیم تا تجهیزات سایت مهندسی معکوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان را با تخصیص اعتبار تبدیل به احسن کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، محمدمهدی فداکار در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت فولاد تنبور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان، انعقاد این تفاهم‌نامه و همکاری مشترک حوزه صنعت و دانشگاه را اقدامی شایسته و کارآمد خواند و بیان کرد: به‌دنبال این هستیم تا تجهیزات سایت مهندسی معکوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان را با تخصیص اعتبار تبدیل به احسن کنیم تا از این مرکز هم بتواند کارایی لازم را در راستای رفع نیاز شهرستان بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**بیشتر بخوانید:

گام عملی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در ارتباط با صنعت

وی گفت: با شروع این همکاری مزیت‌های خوبی شامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان می‌شود. یکی موضوع درآمد و دیگری بحث فعال‌شدن دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در فرایند قطعه‌سازی است؛ چراکه دانشجویان می‌توانند با توجه به این کار مشارکتی، یافته‌های خود را در کار میدانی هم تجربه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اکنون تأکید آموزش عالی بر اجرایی‌کردن آموخته‌های دانشجویان در میدان عمل است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در کنار عمل به مفاد این تفاهم‌نامه می‌تواند این مهم را عملی کرده و در ادامه آن منبع درآمدی نیز داشته باشد. 

فداکار افزود: طی این تفاهم‌نامه بخشی از آموزش به حوزه صنعت می‌رود که هم به نیاز صنعت پاسخ داده خواهد شد، هم برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان درآمدزایی به‌دنبال خواهد داشت و دانشجویان نیز می‌توانند سطح آموخته‌های خود را ارتقا بخشند.

وی خاطرنشان کرد: به موجب این قرارداد که با اعتبار بیش از ۲۸ میلیارد ریال منعقد شده است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان قطعات مورد نیاز حوزه صنعت را در خود شهرستان تولید خواهد کرد تا رفع این نیاز بومی‌سازی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اکنون درخواست تولید قطعات به خارج از شهرستان ارجاع داده می‌شود که با عقد این قرارداد همکاری می‌توان از برون‌رفت سرمایه به خارج از شهرستان و توانمندی جوانان بومی سیرجان در تولید قطعه استفاده کرد.

به گزارش آنا در پایان این مراسم محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از کارگاه مهندسی معکوس سرای نوآوری، فولاد، زنجیره تأمین و صنایع وابسته واحد سیرجان بازدید کرد و قول مساعد داد که حمایت ویژای از این کارگاه داشته باشد.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان مهندسی معکوس تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید  قربان علی حسینی با قدرانی از تلاش همسر این شهید به دلیل سال‌ها مراقبت از این شهید والا مقام که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: خانواده شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی هستند؛ بنابراین دیدار و خدمت به خانواده شهیدان افتخار بزرگی است.

وی افزود: آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و همسران شهدا به واسطه نقشی که در تربیت فرزندان خود داشته‌اند سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی بوده که باید به درستی نقش و جایگاه آنان تبیین شود.

به گزارش آنا، شهید قربانعلی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحات جنگی، در فرودین ماه سال ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران