Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر گفت:در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده به سبب ویروس کرونا تاکنون ۳۴۳ میلیارد ریال به ۳ هزار ۱۹۰ نفر اشتغال آسیب دیده از کرونا استان بوشهر پرداخت شده است. - اخبار استانها -

داریوش زراعت‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه در 8 ماه گذشته به سبب ویروس کرونا واحدهای تولیدی، صنفی و کارگاه‌های مختلفی آسیب اقتصادی دیدند اظهار داشت: در این راستا به بخشی از مشاغل جامعه آسیب وارد و با تعطیلی واحدها مشکلات اقتصادی و معیشتی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پی بروز این مشکلات دولت، تسهیلات ویژه حمایتی به مشاغل آسیب دیده اختصاص داد خاطرنشان کرد: وام‌های  حمایت از واحدها نسبت به مشاغل آسیب پرداخت می‌شود که 14 گروه صنفی مشمول دریافت این وام شدند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهرسود تسهیلات یاد شده را 12 درصد دانست و بیان کرد: این وام‌ها با بازپرداخت 24 ماه است که پس از پرداخت، با تنفس 2 و یا 3 ماهه  واریز اقساط آن آغاز می‌شود.

زارعت‌گر از پرداخت تسهیلات حمایتی یاد شده به یک‌هزار و 870 واحد صنفی استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: تاکنون به یک‌هزار و 870 پرونده از صنوف 14 گانه استان بوشهر تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی افزود: در این راستا تاکنون 343 میلیارد و 310 میلیون ریال تسهیلات ویژه حمایتی به مشاغل آسیب دیده در استان به 3 هزار 193 نفر پرداخت شده است.

بوشهر| 31 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شد 220 میلیارد ریال به صنوف آسیب‌دیده از کرونا در استان بوشهر پرداخت شد 50 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در استان بوشهر پرداخت شد

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر با بیان اینکه مهلت پرداخت وام‌های حمایتی کرونا تا پایان مهرماه تعیین شده است تصریح کرد: بانک مرکزی مهلت پرداخت وام‌ به مشاغل و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا تا پایان مهرماه به بانک‌های عامل اعلام کرده است.

زارعت‌گر با بیان اینکه پرداخت تسهیلات حمایتی به فعالان اقتصادی و شاغلان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا  از خرداد ماه آغاز شد خاطر نشان کرد: بر این اساس 14 رسته شغلی که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش‌فرمایی هستند، از تسهیلات مذکور بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر پرداخت شد آسیب دیده از کرونا مشاغل آسیب دیده میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست جهاد کشاورزی جوین روز چهارشنبه گفت: با جذب این تسهیلات ۱۲ دستگاه تراکتور، پنج دستگاه کمباین و ۱۲۵ دستگاه ادوات کشاورزی به شبکه مکانیزاسیون شهرستان جوین افزوده شده است.   قاسمعلی نیک‌‍پسند با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.   وی گفت: شرایط تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد سهم دولت است و این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد کارمزد، توسط متقاضیان جذب شده است.   گستره زمین های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.   نقاب مرکز شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد